takie naiwne pytanie

1. Data: 2001-12-18 13:29:58

Temat: takie naiwne pytanie
Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czemu niektore choroby wystepuja tylko w obrebie jednej rasy?
jakie to choroby?
czemu u rasy bialej jest tak malo ludzi z grupa krwi ab?
nik

2. Data: 2001-12-18 13:53:25

Temat: Re: takie naiwne pytanie
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> czemu niektore choroby wystepuja tylko w obrebie jednej rasy?
> jakie to choroby?
> czemu u rasy bialej jest tak malo ludzi z grupa krwi ab?
> nik

grupa krwi AB nie wyglada mi na chorobe...

WaldiM

Nauka angielskiego w Londynie
http://www.londyn.org/szkola

3. Data: 2001-12-18 16:03:29

Od: "Jacek R." <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
http://www.eboom.com/free/
Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> grupa krwi AB nie wyglada mi na chorobe...

> [...]

Mi też nie.

Pozdrawiam

Jacek R.

4. Data: 2001-12-18 20:14:36

Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> grupa krwi AB nie wyglada mi na chorobe...
> pozdrawiam
> WaldiM
a poza tym masz cos konstruktywnego powiedzenia na ten temat?
nik

5. Data: 2001-12-18 20:59:32

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> wrote in message
> czemu niektore choroby wystepuja tylko w obrebie jednej rasy?

Przez roznice w genach, mutacje itd. O ile sie orientuje to sa pewne
predyspozycje do roznych chorob uwarunkowane rasa, ale nie wiem czy sa
choroby ktore wystepuja tylko w jedenj rasie.

Inna sprawa sa roznice w dzialaniach enzymow (tez oczywiscie uwarunkowane
genetycznie). I tak np. azjaci sa bardziej wrazliwi na alkohol. Pozatym
opium dziala uspokajajaco na rase biala i czarna a moze dobrowadzic do szalu
czlowieka rasy zoltej.

> jakie to choroby?

np. niedokrwistosc sierpowatokrwinkowa, ktora czesto wystepuje w rasie
czarnej

> czemu u rasy bialej jest tak malo ludzi z grupa krwi ab?

Geny...

Konrado_W

6. Data: 2001-12-21 18:24:58

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale grupa krwi chyba nie jest chorobą.... Chyba ze to cos nowego bo ostatnio
nie czytalem brukowcow...

Gaz n2o ponownie..........
PILNE PYTANIE O MUKOWISCYDOZE !!!!!
!!!!ROZSTĘPY SKURY!!!!