takie tam o McDonaldach

1. Data: 2004-11-14 15:33:29

Temat: takie tam o McDonaldach
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

http://skocz.pl/jgz

2. Data: 2004-11-17 10:59:10

Temat: Re: takie tam o McDonaldach
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://skocz.pl/jgz

przeciez kazdy wie ze to syf i g..o :)
ja jadam kilka razy w roku najczesciej na wyjazdach motocyklowych wtedy wiem
co zjem za ile i czy sie najem ;)

--
Niedzwiedz
Suzuki VL 1500 LC Intruder - Moj nowy sprzęt myśliwski ;)

3. Data: 2004-11-17 11:05:36

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Niedzwiedz pisze:

> przeciez kazdy wie ze to syf i g..o :)
> ja jadam kilka razy w roku najczesciej na wyjazdach motocyklowych wtedy wiem
> co zjem za ile i czy sie najem ;)
Czyli można powiedzieć "ja jadam kilka razy w roku syf i g..o"? :-)

4. Data: 2004-11-18 08:20:24

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli można powiedzieć "ja jadam kilka razy w roku syf i g..o"? :-)

tak mozna do tego mozna powiedzic pijam tanie wino po 3.5 pln hehe poco sie
oszukiwac ja sie nie oszukuje

BTW obejzalem wczoraj "Super Size Me" polecam :) naprawde fajnie zrobiony
filmik (dobry pomysł) wykonanie troche amerykanskie ale mi sie podobał :)

5. Data: 2004-11-18 09:31:18

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Niedzwiedz pisze:

> BTW obejzalem wczoraj "Super Size Me" polecam :) naprawde fajnie zrobiony
> filmik (dobry pomysł) wykonanie troche amerykanskie ale mi sie podobał :)
Wk*.*wia mnie typowa chałtura - wykonanie amerykańskie, z małymi
wyjątkami, fuj.

6. Data: 2004-11-18 15:47:40

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wk*.*wia mnie typowa chałtura - wykonanie amerykańskie, z małymi
> wyjątkami, fuj.

za to bogactwo ciekawostek jak male dzieci reaguja na widok znaczka McD...
lub jak ludzie nie umieja powtorzyc jakiegos fragmentu konstytucji USA a jak
dobrze pamietaja wierszyki reklamowe McD... naprawde warto obejzec :) ja mam
alergie na wszystko co amerykanskie ale w tym przypadku filmik jest ok
bardzo dobry pomysł !!!! brawo dla tego pana

--
[...]

Dieta po przebytej chorobie wrzodowej ?
[pyt] Jak zwalic sadlo
BPILNE Zlece ulozenie diet (stała wspolpraca)
Dieta przedłużająca życie
Chcesz zminić swój wygląd?