tani trawnik?

1. Data: 2002-03-14 12:16:37

Temat: tani trawnik?
Od: "Marcin Mazippus" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam pytanie: gdzie moge kupic tania trawe?? (okolice W-wy)
Mam dzialeczke 900 m kw, na ktorej nic nie planuje na razie robic. Nie mam
tez czasu dbac o trawe. Chcialbym zasiac najtansza trawe (dzialka jest
zaorana) zeby sasiadom lepiej sie mieszkalo-niech maja fajny widok.
dzieki za porade
Marcin

2. Data: 2002-03-22 18:40:28

Temat: Re: tani trawnik?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Mazippus" <m...@m...com.pl> napisał w
wiadomości .......
>Chcialbym zasiac najtansza trawe (dzialka jest
> zaorana) zeby sasiadom lepiej sie mieszkalo-niech maja fajny widok.
> dzieki za porade

Zrób łąkę. Kup mieszankę traw z zawartością roślin "łąkowych". Bywa taka w
sklepach.
Czy jest ona tania?
Dobre układy z sąsiadami warto utrzymywać nawet gdy nie są tanie.
Poczytaj tez wcześniejsze wątki o łąkach. Warte są tego.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Pomozcie! Co to za roslina?
nawadnianie trawnika