targi interflower

1. Data: 2004-09-18 21:42:40

Temat: targi interflower
Od: "grazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś i jutro w Łodzi są tagi interflower
ale nie zapraszam nikogo - niestety bardzo skromne (szkoda czasu)
z moich obserwacji co roku gorsze.
W ofercie mieli ze trzy stanowiska krzewów liściastych i iglastych.
Dwa stanowiska z cebulami różnych roslin- kupiłam sporo.
Reszta to jakieś produkty towarzyszace nie wiadomo czemu - mydła,
obrusy lniane, sciereczki i 101 drobiazgów.
Najlepsze stoisko było Wolskiego wrzosy - kupiłam 9 sztuk kazde inne.
Mój ogród też powolutku rosnie i to mnie cieszy.

grazka

2. Data: 2004-09-18 22:05:14

Temat: Re: targi interflower
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa stanowiska z cebulami różnych roslin- kupiłam sporo.

Ja kupiłem Frittilaria lutea - żółta korona cesarska i sześć odmian
hiacyntów. wszystko podpisałem a etykiety sfotografowałem cyfrą, żeby na
pewno wiedzieć co mam. I tak kolor czerwony, różowy, żółty, biały, fioletowy
i jeszcze jakiś.... hmm co ja jeszcze za kolor kupiłem? Będę musiał w
aparacie sprawdzić.
Frittilaria kosztowała 12 zł za cebulkę...

> ale nie zapraszam nikogo - niestety bardzo skromne (szkoda czasu)
> z moich obserwacji co roku gorsze.

I nic dziwnego. Ojciec jest prezesem łódzkiego związku szkółkarzy przy NOT.
Proponował im żeby oddali łódzkim szkółkarzom pewną powierzchnię za darmo a
oni w zamian za możliwość wystawienia tablic z nazwami szkółki przygotują
prezentację roślin produkowanych w regionie. W ten sposób można by
rozpropagować targi chociaż wśród łodzian.
Brak zgody organizatora. Nie robią nic, by targi były atrakcyjne. Z dużej
imprezy przed kilkoma laty powstał marny kiermasz z kremami do rąk i kozą w
klatce z łódzkiego zoo.

> Najlepsze stoisko było Wolskiego wrzosy - kupiłam 9 sztuk kazde inne.

:-)

To teraz zapraszam na http://www.wrzosowisko.pl/teoria_projekt.html
Przeczytaj i zaprojektuj swoje wrzosowisko.

W szkółce wrzosy są tańsze, po 2,50zł.

> grazka

A swoją drogą, właśnie chciałem pisać, że raczej szkoda czasu. Niech
wreszcie ktoś napisze co tam w Skierniewicach słychać. Święto Kwiatów w
pełni - jeszcze jutro.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-09-18 22:43:06

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze jakiś.... hmm co ja jeszcze za kolor kupiłem? Będę musiał w
> aparacie sprawdzić.

Sprawidziłem i mam. Szósta była pomarańczowa :-)

4. Data: 2004-09-19 16:49:59

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupiłem Frittilaria lutea - żółta korona cesarska i sześć odmian
> hiacyntów. wszystko podpisałem a etykiety sfotografowałem cyfrą,

super pomysł, ze ja na to nie wpadłam wcześniej, no cóż blondynka

> [...]
> prezentację roślin produkowanych w regionie. W ten sposób można by
> rozpropagować targi chociaż wśród łodzian.

też niezły pomysł

> Brak zgody organizatora. Nie robią nic, by targi były atrakcyjne. Z dużej
> imprezy przed kilkoma laty powstał marny kiermasz

święta prawda
> To teraz zapraszam na http://www.wrzosowisko.pl/teoria_projekt.html

dziękuje chetnie skorzystam bardzo fajna strona

> W szkółce wrzosy są tańsze, po 2,50zł.

nic straconego do szkólki też się wybiore jak znajde troche czasu

grazka

5. Data: 2004-09-19 18:23:45

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> super pomysł, ze ja na to nie wpadłam wcześniej, no cóż blondynka

Eee, tam. :-)
Pomysł zrodził się po przejściach jakie miałem kupując cebulki w centrum
ogrodniczym. Prośba o podpisanie była traktowana z takim zdziwieniem, że
postanowiłem ten proces jak najbardziej uprościć :-))

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

winogrona altankowe