tatar

1. Data: 2001-07-02 16:52:34

Temat: Re: tatar/Restauracje w SB, CA
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Art (Gruby)" wrote:

> Tubylcy tutaj jacys dziwni - surowa ryba to przysmak - surowe miecho
> -be...;-} moja zona sprobowala ale miala jakas taka dziwna mine....
> BTW - Magda - jakies dobre knajpy w SB -sushi , wloskie...?
>
> Art.(Gruby)
> "I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."

Jak najbardziej! Ponad 60 restauracji, wiekszosc dobra lub bardzo dobra.
Jesli chodzi o sushi, to jest kilka, najlepsza jest Arigato na State
St., potem Piranha, rowniez na State. Jesli chodzi o wloskie, to
bezsprzecznie Ca' Dario na Ortega i Santa Barbara Streets, nastepnie
Mediterraneo na State i Trattoria Mollie w Montecito. To te najlepsze,
gdzie dwie osoby najedza sie dobrze, z butelka wina i deserem za okolo
$100 - 120, wlaczajac podatek i napiwek.
Sa tez bardzo dobre, "codzienne" restauracje, jak wloska Palazzio na
State i w Montecito, gdzie dwie osoby dobrze zjedza i napija sie po
kieliszku wina za $20. Nalezy zamawiac polowe porcji, bo sa ogromne.
Cwiartki tez sprzedaja, dla dzieci i szczuplych kobiet.
Wino jest na systemie honorowym, tzn. stoi w rogu beczulka z winem, i
czyste kieliszki. Napelniasz kieliszek i kredka rysujesz kreske na
kawalku papieru na stole. Kelner pozniej podlicza kreski i dodaje do
rachunku.
Z codziennych sushi barow najlepsza jest Edomasa, na De La Vina Street,
uptown, albo Teri Sushi w trzech miejscach, lower State, upper State i w
Goleta. W Teri Sushi podaja Rainbow Roll Deluxe z 4 rodzajow ryby, z
ikra, z edamame na przystawke i zielona herbata za $10 z podatkiem i
napiwkiem, ale tez mozesz kupic California czy Tuna Rolls za $3.95, wiec
calkiem tanio.
Z innych, California-style restauracji polecam Tutti's w Montecito,
Brigitte's and Buenos Aires na State, i Dutch Gardens w Goleta,
podrabiane niemieckie jedzenie, ale lzejsze i przepyszne. Specjalnoscia
jest sznycel wieprzowy panierowany w swiezej buleczce, z gotowana
kiszona kapusta i ziemniakami podanymi na slodko-kwasno z balsamicznym
octem i ziolami. Pyszne, i podaja autentyczne niemieckie piwa.

To narazie tyle. A kiedy sie wybierasz?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-02 17:09:10

Temat: Re: tatar
Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-02 19:26:00

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jul 2001 09:52:34 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>Jak najbardziej! Ponad 60 restauracji, wiekszosc dobra lub bardzo dobra.

ciach

>octem i ziolami. Pyszne, i podaja autentyczne niemieckie piwa.
>
>To narazie tyle. A kiedy sie wybierasz?
>Magdalena Bassett

Dzieki !!!
Prawie na pewno bede w SB w weekend 21 i 22 lipca ;-) ... jest tam
imprezka ktora w tym roku planujemy odwiedzic - jezeli masz czas to
wpadnij - powinno byc niedaleko od Ciebie --
http://www.liveoakfaire.com/ ...
A moze jakies polskie zarelko w SB ?

1. Data: 2001-07-02 20:52:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Art (Gruby)" wrote:
> [...]
> imprezka ktora w tym roku planujemy odwiedzic - jezeli masz czas to
> wpadnij - powinno byc niedaleko od Ciebie --

Polskie zarelko najblizej to w LA, w restauracji Warszawa. Takie sobie.
Jesli chodzi o ten renesansowy jarmark, to brzmi fajnie, moze wpadniemy
na pare godzin. Czy jedziesz tam w charakterze goscia czy uczestnika?
Czy bedziesz przebrany?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-02 22:03:55

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jul 2001 13:52:18 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

ciach...

>na pare godzin. Czy jedziesz tam w charakterze goscia czy uczestnika?
>Czy bedziesz przebrany?
>Magdalena Bassett

Przebranego goscia :-)
Uczestnikiem jestem w Devore , Palm Springs , Long Beach i San
Diego...
Zeby nie bylo calkiem OT - jedzonko na tych imprezkach jest
nieporownywalnie drogie co do jakosci - stad wiec pytanie o dobre
knajpki w okolicy...

1. Data: 2001-07-12 09:25:46

Od: "petr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę

> Dobry kawałek wołowiny,

A w dzisiejszych wściekłych :) czasach kawał łososia i dalej tak jak
poprzedniczka

Pozdrawiam
petr

miód
Ktora z warszawskich restauracji najchetniej odwiedzacie?
oriental
koper
Chłop pyta o konfitury