tawułki raz jeszcze

1. Data: 2003-03-04 21:01:09

Temat: tawułki raz jeszcze
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za radą grupy zakupiłam jakieś dwa tygodnie temu tawułki.
Wsadziłam je do doniczek z ziemią i trafiły do najchłodniejszego miejsca jakie mogłam
im
znaleźć.
To, że one rosną (tak rosną 10 dni) jak wściekłe to nic... Ale jedna ma już pąki
kwiatowe.
Jednym słowem u mnie już lato.
Co robić, co robić grupo pierwszej pomocy?

Pozdrawiam

Marta

begin 666 mmm.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMM;6T-"D9..FU
M;0T*14U!
M24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IM;6U ;6%N+G!L#0I2158Z,C P,S S,#14,C$P
1,3 Y6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

2. Data: 2003-03-04 21:27:05

Temat: Re: tawułki raz jeszcze
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4344o$qts$1@nemesis.news.tpi.pl Marta Góra
<m...@m...pl>napisał(a):

> To, że one rosną (tak rosną 10 dni) jak wściekłe to nic... Ale jedna ma
> już pąki kwiatowe. Jednym słowem u mnie już lato.
> Co robić, co robić grupo pierwszej pomocy?

Hejka. Częściej i dłużej wietrzyć mieszkanie ;-) Podobno idzie
ocieplenie, to będziesz je mogła wystawiać na kilka godzin na dwór.
Ale w sumie, to chyba dobrze, że tak ładnie rosną, nie?
Pozdrawiam niestety zimowo Ja...cki

3. Data: 2003-03-04 21:47:37

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ocieplenie, to będziesz je mogła wystawiać na kilka godzin na dwór.
> Ale w sumie, to chyba dobrze, że tak ładnie rosną, nie?

W sumie to nie wiem czy dobrze? Nie za szybko?
Wietrzyć wietrzę, ale u mnie wciąz mróz:-(

Pozdrawiam

Marta

4. Data: 2003-03-04 22:00:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> [...]

Nie przejmuj się. Pory roku im trochę zwariowały, pewnie to odchorują po
wsadzeniu do gruntu, ale do jesieni się pozbierają i w przyszłym roku będzie
wszystko w porządku. Przypomina mi się orzech, którego posadziłam niegdyś do
doniczki w domu jesienią. Skiełkował natychmiast, rósł pięknie całą zimę w
pokoju, wiosną po wsadzeniu do gruntu stracił liście - i odpuścił się
kolejnej wiosny. Niedawno sięgał już dachu domu:-) Oczywiście tawułki tak
wysoko nie urosną, ale matka natura naprawi głupawe błędy sprzedawców.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-03-05 01:08:54

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście tawułki tak
> wysoko nie urosną, ale matka natura naprawi głupawe błędy sprzedawców.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Otóż to...
Trochę jednak szkoada, że nie zaprezentują się w pełnej krasie tego lata.
Jeśli w takim tempie będą się rozwijać lato będzie szybsze od wiosny:-) chociaż w
domu.

Pozdrawiam

Marta

6. Data: 2003-03-05 09:30:23

Od: "Too Old" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakie mogłam im
> znaleźć.
> To, że one rosną (tak rosną 10 dni) jak wściekłe to nic... Ale jedna ma

tak tylko gwoli dokładności :tawułka czy tawuła?

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

7. Data: 2003-03-05 17:36:00

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> tak tylko gwoli dokładności :tawułka czy tawuła?

Przepraszam.
Gwoli dokładności tawułka (astible).

Pozdrawiam

Marta