majdecki

1. Data: 2003-03-03 21:15:54

Temat: majdecki
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ledwo sie wkrecilam a juz apel, ale trudno:)
poszukuje ksiazki:

Longin Majdecki
"Ochrona i konserwacja zabytkowych zalozen ogrodowych"

mam pozyczony egzemplarz, ale odczywam potrzebe posiadania jej na wlasnosc,
czy ktos sie orientuje czy mozna ja jeszcze gdzies nabyc, moze w jakiejs
bibliotece uczelnianej? a moze ktos ma i chcialby sie jej pozbyc (oczywiscie
zaplace)

magda

2. Data: 2003-03-03 21:55:59

Temat: Re: majdecki
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuje ksiazki:
>
> Longin Majdecki
> "Ochrona i konserwacja zabytkowych zalozen ogrodowych"
>
> magda

Kiepska sprawa. Dla Architektów Krajobrazu i pozostałych Miłośników
ogrodów to jedna z kultowych książek. Mało kto sie jej pozbywa , tak jak i
"Historia sztuki ogrodowej" pana profesora. Popytam , i jak coś znajde to
dam znać PP.

3. Data: 2003-03-04 12:57:57

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mało kto sie jej pozbywa , tak jak i
> "Historia sztuki ogrodowej" pana profesora. Popytam , i jak coś znajde to
> dam znać PP.

rozumiem, bo ja tez jakbym dorwala te ksiazke to bym sie jej juz nie
pozbyla:)
sytuacja nie jest dramatyczna, moge sobie w koncu zrobic ksero
ale z ksiazka to zawsze jakos tak milej niz z kserem
bede wdzieczna jesli uda Ci sie cos znalezc, a jak nie to trudno, moze
kiedys sie trafi
pozdrawiam
magda

4. Data: 2003-03-04 13:55:12

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale z ksiazka to zawsze jakos tak milej niz z kserem
> bede wdzieczna jesli uda Ci sie cos znalezc, a jak nie to trudno, moze

BTW ...jest to wstyd dla PWN że nie wznawia książek których nakłady się
wyczerpały - nastały czasy gdy ksiąki sa w komputerach i papier dla drukarni
nie jest rarytasem, więc nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Dotyczy to odu
książek Majdeckigo, książek Senety ...itd ... niewielkie wydawnictwa
błyskawicznie reagują na brak ksiązek a PWN nie moze ...

Pozdro
Jack

DAWNE WINO
botanica