tech farm. place mozliwosci etc?

1. Data: 2007-03-03 00:10:14

Temat: tech farm. place mozliwosci etc?
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
rozważam podjęcie nauki i przekwalifikowanie na technika farmacji.
Chciłabym się zorientować jak kształtują się zarobki tech. farmaceutów we
Wrocławiu lub innych duzych miastach na terenie Polski? Jak wygląda staż i
wynagrodzenie.

Widzę wiele ogłoszeń w prasie, muszę zmienić zawód, bo jako nauczyciel nie
mam szans na pracę, nie mówiąc o płacy.
Obecnie jestem bezrobotna, z trudem i pomocą rodziny może uda mi się
opłacić czesne w szkole, muszę wybrać taką profesję, która da mi szansę
spokojnie egzystować.Myslałam właśnie o pracy w charakterze tech. farm.
Mieszkam we Wrocławiu, zależałoby mi na pracy min. 1200 zł
brutto, optymalnie 1600 zł, nie wiem czy jest to realne?

Czy nauka w studium famraceutyczne jest b trudna?Czy można zdobyć wiedzę czy
to tylko zdobycie papierka?
Ukończyłam studia humanistyczne, nie miałam w lo trudności z biologią i
chemią, na studiach miałam łacinę.

Z góry dziękuję.
Pozdr, Joanna

2. Data: 2007-03-27 07:32:34

Temat: Re: tech farm. place mozliwosci etc?
Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

płaca, którą podajesz jest realna do osiaągnięcia, ale podczas stazu (trwa 2
lata) moze to być najniższa krajowa

3. Data: 2007-07-25 20:06:25

Od: "Joanna Bródka" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;) w tym roku kończyłam technika farmacji na państwowym studium, powiem
szczerze że trzeba się uczyć. Nauka jest pamięciowa.. szczególnie
farmakologia i chemia leków;) Teraz jestem na stażu (który trwa 2lata!!!!) i
otrzymuje marne 460zł... no ale życie;p
pozdrawiam;D

4. Data: 2007-07-26 21:24:26

Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

spokojnie tyle zarobisz, ale po stażu.
ponoć wieksze zarobki sa tam, gdzie są braki personalne, czyli poza
większymi miastami.

kierownik figurant
Meble apteczne sprzedam Kraków/Niepołomice
FORMALINA-zadanie do rozwiązania
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
homeopatia