technika smazenia

1. Data: 2000-10-13 16:45:13

Temat: Re: technika smazenia
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:39E6F1C8.C8A90F0D@poczta.onet.pl...

> Dekiel + stara ze szmatą po wszystkim (czasami trza dekiel odkrywać)
>
> sadyl

Z tą siatką to odstraszyła mnie jedna z koleżanek która powiedziała z
autopsji, że one obrastają tym tłuszczem i nie da sie za jakiś czas tego za
cholerę odczyścić, po czym ten tłuszcz zaczyna sie niemiło przypalać...itd-
trzeba kupować następne i następne...
Ale jest jeden taki sposób na tą zagwostkę:)))
Jest taka szklana pokrywka na patelen nasz :) wyglądająca jak lejek. Ten
dzióbek z otworem ma do góry na środku- i już nie ma problema...
Ale jest jeden szkopuł- one są do dostania u Niemca:))) właśnie coś takiego
przywiozła sobie moja przyjaciółka z wakacji...

Ps: Sadylku- nie dręcz tak swej lubej...bo się zbuntuje:))))

Jola

1. Data: 2000-10-13 19:12:52

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak smażysz np. placuszki z jabłkami...
Raczej ich się nie soli... :))
Joanna

Użytkownik "MaryAnne" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Anna napisał(a) w wiadomości: <8s765t$9ei$1@skipper.rmf.pl>...

Bo

1. Data: 2000-10-13 20:56:54

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys w Ready Steady Cook uslyszalam, ze lepiej jest natrzec mieso np.
olejem i rzucic je na goraca patelnie, niz topic je w tluszczu. Ale patelka
musi byc naprawde mocno rozgrzana.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-13 20:59:34

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Najwieksze problemy z pryskaniem mam smazac na tzw, grill-pan. Na te
patelnie zadna przykrywka nawet nie pasuje i po przygotowaniu 2 filetow z
kurczaka gruntowne sprzatanie kuchni murowane.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-14 13:31:19

Od: "MaryAnne" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: <8s7n54$c1k$1@news.tpi.pl>...
>A jak smażysz np. placuszki z jabłkami...
>Raczej ich się nie soli... :))
>Joanna

czlowiek, ktory panicznie sie boi pryskajacego tluszczu jest zdolny do
bardzo daleko idacych poswiecen ^_^
MaryAnne

garmażerka - spam
Suszona ryba