tendencje cenowe

1. Data: 2004-10-28 18:19:18

Temat: tendencje cenowe
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktos jakie sa tendencje cenowe artykulow AGD (dokladniej lodowka,
kuchenka gazowa). Czy ceny raczej beda spadac, czy odwrotnie. Kasy (co
miesiac po wyplacie) jak na lekarstwo a mieszkanie po malu trzeba
wyposarzac. Poczekac az ceny spadna na art. AGD i kupowac co innego narazie
czy nie ?

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

1. Data: 2004-10-29 13:10:38

Temat: Re: tendencje cenowe
Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Jakubowski wrote:

> [...]
> miesiac po wyplacie) jak na lekarstwo a mieszkanie po malu trzeba
> wyposarzac. Poczekac az ceny spadna na art. AGD i kupowac co innego narazie

ceny w ciagu roku staniały o kilka procent, w tym lodówka amici którą
rok temu kupiłem i staniała z 1200 na coś poniżej 1100 (zalezy od sklepu...)

--
b.
f...@f...onet.pl

Do osob z W-wy - gdzie kupic...
Jaka tania pralka ładowana od góry ?
Electrolux Clario Z2020
Kupie STRYCH w Warszawie
podlaczenie pralki, piekarnika, plyty gazowej..