Electrolux Clario Z2020

1. Data: 2004-10-29 06:14:28

Temat: Electrolux Clario Z2020
Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Niewytrzymałem i musiałem sie pochwalić

Śledząc informacje na grupie dokonałem wyboru potrzebnego mi odkurzacza.
Właśnie dokonałem zakupu Electroluxa Clario Hygenica Z2020.
Odkurzacz z wygladu juz robił lepsze wrażenie niz inne. Tworzywo z którego
jest wykonany to nie błyszczacy, twardy plastik podatny na zarysowania i
pekniecia tylko miekki alastyczny odporny na uderzenia. Kółka gumowane więc
nie bedzie tak hałasował jeżdząc po twardych powierzchniach. Filtr hepa
zmywalny. Urzadzenie ma małe gabaryty a mimo to worek ma 3l pojemnosci.
Po właczeniu - miłe zaskoczenie - ten dźwięk mi sie bardzo podoba.
Ma jedna wade i to dosc poważną - zapłaciłem za niego 470zł.

1. Data: 2004-10-29 08:06:58

Temat: Re: Electrolux Clario Z2020
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "swieRZy" <k...@k...asd> napisał w wiadomości
> [...]
| Właśnie dokonałem zakupu Electroluxa Clario Hygenica Z2020.
| Ma jedna wade i to dosc poważną - zapłaciłem za niego 470zł.

Możesz jeszcze napisać, czy ma taką specjalną końcówkę z podobno własnym
silniczkiem do czyszczenia dywanów? "Elektrofroterkę".

S.

1. Data: 2004-10-29 09:10:10

Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Oct 2004 10:06:58 +0200, na pl.rec.dom, Snigdha napisał(a):

> [...]
>
> Możesz jeszcze napisać, czy ma taką specjalną końcówkę z podobno własnym
> silniczkiem do czyszczenia dywanów? "Elektrofroterkę".

taki wynalazek ma oczko wyższy model tej samej seri clario około 150-200 zł
drozszy
Ja nie mam dywanów ani wykładzin , ani tez zwierzaków wiec nie zwracałem na
to uwagi - mi to niepotrzebne

Kupie STRYCH w Warszawie
podlaczenie pralki, piekarnika, plyty gazowej..
[WRO] kratka do gazówki
Posiadam preparaty do stali nierdzewnej !!!
Odkurzacz Electrolux Z 6035 - opinie.