terakota - pytanie

1. Data: 2002-12-16 09:45:10

Temat: terakota - pytanie
Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co myslicie o ukladaniu terakoty na starej terakocie ?
Plytki, ktore mam na podlodze wygladaja w zasadzie na glazure.
Takie same plytki byly na scianie.
Plytki te maja rozmiar okolo 10 x 20.

Czy jest mozliwosc ukladania terakoty na tych plytkach ?
Jak przygotowac taka powierzchnie do klejenia ?
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam

shaa

1. Data: 2002-12-16 09:56:39

Temat: Re: terakota - pytanie
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma problemu z ulozeniem nowej terakoty na stara, jesli stara jest
szkliwiona to postaraj sie ja troche przytrzec np. grubym papierem
sciernym. Widzialem ulozona pogloge drewniana na plytki, bylo spuper.
Kwestia tylko taka ze tam idzie zupelnie inny klej.
Dobry pomysl, na pewno duzo tanszy niz kucie i od nowa.

1. Data: 2002-12-16 10:30:06

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shaa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co myslicie o ukladaniu terakoty na starej terakocie ?

OK, tylko potrzebny ci bedzie specjalny (tzn.dwa razy drozszy) klej. Nazwy
firmowej nie pamietam, ale w sklepie powiedza. Ewentualnie mozna sprobowac
ostrym koncem mlotka obtluc na starej terakocie szkliwo raz przy razie i
potem kleic zwyczajnym klejem, ale proponoalbym najpier na jednej plytce
zrobic probe, i po paru dniach sprawdzic, czy to faktycznie bedzie trzymac i
potem przy obstukiwaniu naokolo nie pusci.

J.

1. Data: 2002-12-16 21:17:57

Temat: Odp: terakota - pytanie
Od: "Paweł" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie bym nie ryzykowal. Jest sporo problemu z przygotowaniem starych
plytek pdo ulozenie na nich nowych - zatluszczenie. Chyba szybciej, pewniej
i w rezultacie bedzie je zbic, normalnie przygotowac powierzchnie i polozyc
nowe.

Pozdrawiam

Pawel
www.abc-wnetrza.wizytowka.pl

Uzytkownik shaa <s...@p...onet.pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:atk7bn$sl$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Czy jest mozliwosc ukladania terakoty na tych plytkach ?
> Jak przygotowac taka powierzchnie do klejenia ?
> Bede bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi.

proste pytanie w temacie oszczedzamy !!
Drzwi wewnetrzne - odleglosc od podlogi?
FARBY - co polecacie?
płytki Bohemia Gres - czy warto i gdzie na Śląsku?
Informacje na temat cen wody. (??)