teren zielony wokol domu

1. Data: 2007-08-16 08:12:07

Temat: teren zielony wokol domu
Od: "Quent" <...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosze Was o pomoc lub pokierowanie na odpowiednia grupe jesli zle trafilem.

Mam taki oto problem.
Zamieszkalem w domu ktory ma wokol teren zielony po 10m od obwodu budynku.
Oryginalnie byla to trawa - jednak dzis rosna tam rozne dziwne rzeczy. Teren
jest nierowny - koleiny od kol aut ktore oraly ten teren przez dlugie lata.
Dzis chcialbym to jakos uporzadkowac.
Nie wiem jednak jak sie do tego zabrac...

Czy sa firmy (okolice szczecina) ktore zajmuja sie rewitalizacja takich
terenow czy mozna to jakos zrobic we wlasnym zakresie? Moze gdzies w sieci
jest jakis poradnik na ten temat?

Drugie pytanie.
Pomiedzy elemtami polbruku rosna kepki trawy - co jakis czas szpachelka
wycinam je ale wiadomo - odrasta w zastraszajacym tempie. Czy mozna po takim
wycieciu czyms popryskac aby juz w tym miejscu nic nie wyroslo?

Dzieki z gory.

Pozdr.

2. Data: 2007-08-16 09:35:03

Temat: Re: teren zielony wokol domu
Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Aug 2007 10:12:07 +0200, Quent napisał(a):

> terenow czy mozna to jakos zrobic we wlasnym zakresie? Moze gdzies w sieci
> jest jakis poradnik na ten temat?

Moze na poczatek:

http://www.castorama.pl/porady/ogrod/zakladanie-i-pi
elegnacja-trawnika.html

pozdr.

--
Adam Sz.

3. Data: 2007-08-16 10:04:16

Od: "Quent" <...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze na poczatek:
>
> http://www.castorama.pl/porady/ogrod/zakladanie-i-pi
elegnacja-trawnika.html

Wiekie dzieki - o cos takiego mi wlasnie chodzilo :-)

Pozdr.

dynie - pomocy!
co to za roślina
Berberys zdechł