termoregulatory / termostaty

1. Data: 2001-09-19 19:03:52

Temat: termoregulatory / termostaty
Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Poszukuje namiary na w miare tanie i dobre(hi hi) termoregulatory
elektroniczne z mozliwoscia ustawiania temeratur do tygodnia naprzod, mam
zainstalowane piece akumulacyjne i proponuja mi zwykle a ja chce miec takie
troche madrzejsze(np z czujnikiem temp. w pokoju)
Pomozcie
Rafal
b...@c...com.pl

1. Data: 2001-09-24 08:28:52

Temat: Re: termoregulatory / termostaty
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal wrote:

> [...]
> zainstalowane piece akumulacyjne i proponuja mi zwykle a ja chce miec takie
> troche madrzejsze(np z czujnikiem temp. w pokoju)

Np. Euroster 2000
Ja mam takiego do sterowania piecem termetu b. sobie chwalę

Wpisz w googla "euroster 2000" i dostaniesz kilkadziesiąt adresów np.:
http://www.elterm.home.pl/termoreg.htm
http://www.sanpol.pl/grzewcza/euroster.htm

Wojciech Zimkowski

zmywarka