terror w rodzinie - podobno

1. Data: 2000-08-07 17:07:04

Temat: terror w rodzinie - podobno
Od: "Tytus" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie - może mi ktoś powie po czyjej stronie jest racja, gdyż -
brakuje mi argumentów... w konflikcie jaki urósł wokół drobnej sprawy!

Robię zdjęcia (jedne z pierwszych - cieszy mnie to szczególnie),
gotowe odbieram w kopercie, układam w kolejności, która jest wg mnie
ważna - zdjęcia są historycznym zapisem pewnych wydarzeń...
Każdemu, komu daję zdjęcia do ogladania delikatnie mówię, żeby starał
się nie poplątać kolejności - bo jest ważna... Przyznaję, że
dotychczas zdjęć nie ponumerowałem...

I nagle trafiam na kogoś kto ma do mnie o to pretensje. Mówi, że jak
chcę zachować kolejność to powinienem SOBIE zdjęcia ponumerować bo on
i tak odda mi kopertę z bałaganem - mówi, że jeśli tego nie
zaakceptuję, to nie chce w ogóle zdjęć oglądać...

Co o tym sądzicie. Czy powinienem ignorować fakt, że ktoś poplącze
kolejność zdjęć i będzie je oglądał po swojemu? Czy też powinienem
nalegać aby oglądał w wyznaczonej przeze mnie kolejności... i zwracał
mi kopertę ze zdjęciami w takiej kolejności i w takim stanie w jakim
je ode mnie dostał.

Pzdro
Tytus

1. Data: 2000-08-07 18:22:57

Temat: Wymiękam.. [Re: terror w rodzinie - podobno]
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus wrote:
> Słuchajcie - może mi ktoś powie po czyjej stronie jest racja, gdyż -
[..]

Czy w tej Jeleniej Górze ludzi już tak popieprzyło czy też
zaczynam cierpieć na paranoję Aniolipkową ????

Arek

--
Najciekawsze miejsce w Sieci?
Sprawdź: http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-07 18:32:57

Temat: Re: terror w rodzinie - podobno
Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zwracał
> mi kopertę ze zdjęciami w takiej kolejności i w takim stanie w jakim
uwazam, ze osoba ogladajaca powinna respektowac prosbe o porzadek, bo w
koncu rece jej nie odpadna od odkladania na koniec...
ponumerowanie to inna sprawa, ulatwia i ogladajacy sie juz nie wykreci, ze
mu sie nprozsypalo i jest mu bardzo przykro... tylko niech potem nie
marudzi, ze nie dostal zdjec od razu
a jak nie chce sie trzymac kolejnosci to ja bym nie dala wcale
i nie daje ;-)
zycze wytrwalosci
gaga

1. Data: 2000-08-07 20:15:39

Od: "F@ker off-line" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Oj Tytus,

zdjecia? koperty? numerki?

Musisz byc szczesliwym czlowiekiem (Tytusem? ;-) jesli masz tylko takie
problemy... Zazdroszcze Ci!

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-08-07 20:46:09

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <l...@k...net.pl> writes:

> [...]
> i tak odda mi kopertę z bałaganem - mówi, że jeśli tego nie
> zaakceptuję, to nie chce w ogóle zdjęć oglądać...

To niech nie oglada.
Normalnym jest - przynajmniej moim zdaniem - ze jak dostaje cos do
obejrzenia od kogos, cos co niejest moja wlasnoscia to postepuje z tym
czymjs tak, jak mnie prosi wlasciciel. Ot, zwykla uprzejmosc.

Ja na twoim miejscu bym ponumerowala zdjecia i nadal prosila
ogadajacych zeby nie mieszali kolejnosci. Jak poplacza, to wiecej im
nie dawac. Nie umieja uszanowac czyjejs prosby to niech nie ogladaja.
Tylko zrob to taktownie ;)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-07 21:34:21

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tytus napisał(a) w wiadomości: ...

temat nadaje się raczej do grupy savoir v.
dost. kilka odpowiedzi. Ja żadnej nie popieram. brakuje mi informacji i od
niej zależy dalszy stosunek do problemu
Pytanie:
1. czy ty propon. obejrzenie fotografii czy "oglądacz" sam tego się
dopominał (prosił).
jeżeli ty prosiłes , proponowałes - obejrzenie fotografii nie powinieneś
mieć pretensji o system i kolejność oglądania.
na przyszłość być może nie będziesz temu komuś proponował oglądania.
2. jeżeli ktoś prosił cię o pozwolenie obejrzenia zdjęć to bezwarunkowo
powinien dostosować się do twoich oczekiwań.
w takim układzie zachowanie "ktosia" było conajmniej nietaktowne.
sam wiesz jak było: - kto, kogo...

st.

1. Data: 2000-08-08 07:31:16

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tytus napisał(a) w wiadomości: ...

>Słuchajcie - może mi ktoś powie po czyjej stronie jest racja, gdyż -
>brakuje mi argumentów... w konflikcie jaki urósł wokół drobnej sprawy!

A gdzie terror?

1. Data: 2000-08-08 13:22:12

Temat: Odp: terror w rodzinie - podobno
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus <l...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Y0Cj5.2307$F...@n...tpnet.pl...

-----------------------------
...goraco polecam terapie seksualno - alkoholowa...
...pozwala trzezwo spojrzec........
Buzka

1. Data: 2000-08-08 16:54:41

Od: "Aśka" <r...@k...immt.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olej tego gościa i po prostu nie dawaj mu zdjęć do oglądania a
zaoszczędzisz sobie podobnych dylematów. Choć tak naprawdę jestem zdania że
jak chcesz się z kimś dzielić swoimi zdjęciami to ponumeruj je - to nie
zajmuje dużo czasu. Oglądanie zdjęć ma być frajdą a nie troską czy są w
odpowiedniej kolejności.
pozdrowienia Aśka

Tytus <l...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
<Y0Cj5.2307$FO3.66653@news.tpnet.pl>...

1. Data: 2000-08-08 17:04:41

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

F@ker off-line napisał(a) w wiadomości:
>Oj Tytus,
>
>zdjecia? koperty? numerki?
>
>Musisz byc szczesliwym czlowiekiem (Tytusem? ;-) jesli masz tylko takie
>problemy... Zazdroszcze Ci!

Nic dodać nic ująć.
Jaki sens ma odpowiadanie czy ma numerować, wklejać do albumu, dać oglądać
czy może niech oprawi je w ramki?
Jaki sens ma temat postu?
Według mnie to właśnie taki post pod takim tytułem jest swoistym terrorem i
manipulacją i oszustwem.
Zenek

Nauka a manipulacja
emocje a świadomość