teściowa

231. Data: 2006-04-14 10:38:46

Temat: Re: teściowa
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e1nrrq$omq$3@news.onet.pl...
twiza napisał(a):

> Gosia, 3 lata juz minęly i co, dupa, zadnego kryzysu :-(

Bo to nie po 3, tylko po 7 (podobno), wszystko przed Tobą, nie martw się
:-))

Agnieszka

232. Data: 2006-04-14 11:04:22

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Apr 2006 22:34:20 +0200, MOLNARka napisał(a):

> MOLNARka ... ale za to mam szfagierkę diablicę ;-(

A czym sobie na taką zasłużyłaś??
--
Elżbieta

233. Data: 2006-04-14 11:40:57

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo to nie po 3, tylko po 7 (podobno), wszystko przed Tobą, nie martw się
> :-))
>
> Agnieszka

No ja tez slyszalam ze po 7-miu nadchodzi drugi kryzys, a niby 7 to
szczesliwa liczba mialaby byc.
Moze i cos w tym jest. U mnie w trzecim roku chodzenia tez byl niezly
zgrzyt,ale wybrnelismy jak widac. Najwazniejsze to umiec ze soba rozmawiac i
chciec rozwiazac problemy. Obojgu nam zalezy na wspolnym szczesciu wiec sie
staramu.

Gosia - super, trzymajcie tak dalej :)

234. Data: 2006-04-14 11:51:39

Temat: Re: teĹ?ciowa
Od: "eltec" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> jak jej mĂłwie ze nas nie bedzie a ona przychodzi zeby to sprawdzic. to co
> jam zrobic, gdy mam duzo roboty, a ona bedzie klachac i sie wyzalac, ja
> bede pozniej toneła w brudach

Jesli to prawda, to dziwię się, ze mąż nie reaguje. Pozwala na to,
żeby poniewierać jego matkę? Na jego miejscu wypędziłaby, z domu taką
babę(żonę).

235. Data: 2006-04-14 11:54:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby móc udzielac takich rad trzeba udzielac sie w dyskusji a nie stac z
> boku od poczatku do konca.

Strach się odezwać... hehe

Qra, co ma cudowne teściowe w ilościach prawie hurtowych

236. Data: 2006-04-14 11:56:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo to nie po 3, tylko po 7 (podobno), wszystko przed Tobą, nie martw się

A jak Cię po 7 nie dopadnie, to zawsze jest szansa na magiczną 13-tkę

Qra, też dupa ;-)

237. Data: 2006-04-14 11:57:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Żeby Ci się tylko w wodę w ustach nie zmieniło, zła kobieto ;)

Nie, jest pyszne, mniam

Mszalne może ;-)

Qra

238. Data: 2006-04-14 12:00:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:e1lc2o$bmd$3@atlantis.news.tpi.pl>

> Mam 84 lata, trzy synowe, ośmioro wnucząt i po prostu cierpię czytając jak
> traktujesz swoją teściową.
> Mówię Ci to jako doświadczona życiem i wojną kobieta - opamiętaj się póki
> jeszcze czas.

Ty stara wiedźma jesteś ;-)

Qra, jeszcze starsza

239. Data: 2006-04-14 12:01:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe po ile wy lat macie. pewnie po 40-ce, bo bronicie staruszki
> zamiast młodym pomóc.

Gorzej, dziecino, my już jesteśmy 40 lat po menopauzie ;-)

Qra

PS. Ty też będziesz kiedyś stara, dziecinko :-P

240. Data: 2006-04-14 12:04:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Owszem. Gdy nie byłam pewna, czy to co robię jest OK, a nie chciałam
> krzywdzić niepotrzebnie innych, poszłam po radę do psychologa. Żadna ujma.

Przebijam! Ja się codziennie z psychologiem widuję.

Qra, nienormalna pewnie jakaś ;-)

kwestionariusz CAS
Praca...
Wielkanocne PiSanki
dzien skupienia narzeczonych
"Wystarczająco dobrzy rodzice" Bettelheima - co myślicie o tej książce??