tesknota za przyjacielem

1. Data: 2000-07-11 19:10:25

Temat: tesknota za przyjacielem
Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Spotkalem kobiete, ktora teskni za przyjacielem (przyjaciel - rodzaj meski).
Dla mnie tesknota zarezerwownana jest dla innych relacji, do milosci.

Czy blednie pojmuje slowo tesnota?
Czy kobiety "tak maja"?

Spotkalem kobiete, ktora bardzo potrzebuje kontaktu z przyjacielem.

Czy blednie rozumuje slowo przyjaciel?
Kto blednie definiuje przyjazn?
Co oznacza przyjazn?
Czy istnieje (i kiedy) prawdziwa(!) przyjazn pomiedzy kobieta i mezczyzna?

Licze na glos w dyskusji
pzdrfka
Sebastian

1. Data: 2000-07-12 01:36:06

Temat: Re: tesknota za przyjacielem
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian wrote: Hej,
> Spotkalem kobiete, ktora teskni za przyjacielem (przyjaciel - rodzaj meski).
> Dla mnie tesknota zarezerwownana jest dla innych relacji, do milosci.

Są ludzie, którzy mają dużo miejsca w sercu i to na różnorodne uczucia.

> Czy blednie pojmuje slowo tesnota?

Zależy co chcesz przekazać tym pytaniem. Pewnie dobrze pojmujesz, tyle że
błędnie je przypisujesz tylko do miłości.

> Czy kobiety "tak maja"?

Mężczyźni też tak mają.

> Spotkalem kobiete, ktora bardzo potrzebuje kontaktu z przyjacielem.
> Czy blednie rozumuje slowo przyjaciel?

To najpierw powiedz jak TY je rozumiesz.

> Kto blednie definiuje przyjazn?

A jaka jest Twoja definicja ??

> Co oznacza przyjazn?

Wzajemną miłość pozbawioną pierwiastków egoizmu, żądzy posiadania na
wyłączność itp.

> Czy istnieje (i kiedy) prawdziwa(!) przyjazn pomiedzy kobieta i mezczyzna?

Oczywiście, że istnieje.

pozdrawiam
Arek

--
Najciekawsze miejsce w Sieci?
Sprawdź: http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-12 07:42:12

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ze istnieje prawdziwa przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna .
Moim najwiekszym przyjacielem jest wlasnie facet ;o)
Oczywiscie ze za nim czasem tesknie lubie z nim rozmawiac i wiem ze zawsze
moge na niego liczyc .... ale dlalekie jest to od milosci . W milosci daje
sie z siebie wiecej ... daje sie siebie calego ....

Jola

1. Data: 2000-07-12 21:06:23

Temat: Odp: tesknota za przyjacielem
Od: "Sebastian" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To najpierw powiedz jak TY je rozumiesz.
> A jaka jest Twoja definicja ??

Roznica pomiedzy miloscia i przyjaznia polega na braku tesknoty za osoba w
przypadku tej drugiej. Przyjaciele moga nie spotykac sie bardzo dlugo, a
kiedy sie wreszcie zobacza, rozpoczynaja rozmowe w punkcie, w ktorym
przerwali ja przed wieloma miesiacami. W przypadku milosci jest odwrotnie,
tesknota wystepuje zawsze gdy brak jest przy mnie drugiej osoby.
Tesknie za kims kogo mi brakuje, w moich relacjach przyjazni nie wystepuje
tesknota za przyjacielem, raczej potrzeba spotkania sie, porozmawiania itd.

Sebastian

1. Data: 2000-07-12 21:34:37

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian" s...@p...wp.pl napisal:

>Roznica pomiedzy miloscia i przyjaznia polega na braku tesknoty za osoba w
>przypadku tej drugiej.

Albo nie jest to prawda, albo prawda jest (i pewnie tak), ze przyjaciol sie
kocha.

> [...]
>tesknota za przyjacielem, raczej potrzeba spotkania sie, porozmawiania itd.

To jest wlasnie tesknota. Mozna przeciez powiedziec: tesknie za rozmowa z
przyjacielem. Ty to nazywasz "potrzebuje", a to jedno i to samo. Ja nie
widzialam sie ponad rok z moimi przyjaciolmi i bardzo za nimi tesknie.

Magdalena

1. Data: 2000-07-12 22:36:34

Temat: Re: Odp: tesknota za przyjacielem
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian wrote:
> [...]
> tesknota za przyjacielem, raczej potrzeba spotkania sie, porozmawiania itd.

To zdecydowanie źle sobie to kombinujesz.
Już dobrych kilka lat temu zniknął mój przyjaciel i bardzo tęsknie za nim.
A homoseksualny nie jestem :))

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-07-13 21:09:46

Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BiKa5.43846$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
meski).
> Dla mnie tesknota zarezerwownana jest dla innych relacji, do milosci.

Tęsknić można za swoją dziewczyną/swoim chłopakiem, za
przyjaciółką/przyjacielem, za koleżanką/kolegą... za rodziną która mieszka
gdzieś daleko... za swoim domem, gdy wyjeżdżasz na urlop... Tęsknić można do
swojego psa, kota czy świńki morskiej... tęsknić można za widokiem,
zapachem, głosem... tęsknić można za Ojczyzną...

> Czy kobiety "tak maja"?

Tak jak napisał Astec SA... "Mężczyźni też tak mają"

> [...]
> Co oznacza przyjazn?
> Czy istnieje (i kiedy) prawdziwa(!) przyjazn pomiedzy kobieta i mezczyzna?

Nie wiem... odnoszę dziwne wrażenie, że jeszcze nie dojrzałem do odpowiedzi
na te pytania... cóż... wiele przez swoje siedemnaście lat życia się nie
nauczyłem... jedyne co mogę od siebie Ci tutaj poradzić, to przeczytanie
dyskusji o temacie "Friendship between boy & girl" która kiedyś toczyła się
na tej grupie. Znajdziesz ją pod adresem http://mirek.lemabo.pl/PspFrien.htm

> Licze na glos w dyskusji

Spróbowałem dołączyć się i ja...

--
Pozdrówka
Mirek Z...

1. Data: 2000-07-20 13:50:35

Od: "Przemas" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian <s...@p...wp.pl> wrote in message
> Hej,
> Spotkalem kobiete, ktora teskni za przyjacielem (przyjaciel - rodzaj
meski).
> Dla mnie tesknota zarezerwownana jest dla innych relacji, do milosci.

Chyba troszke za bardzo przywiazujesz sie do slow...
Jezeli zamienisz slowo "tesknie" na slowo "brakuje mi", to zamiana z pozoru
bedzie malo istotna. Jednak prawdopodobnie bedziesz w stanie powiedziec, ze
brakuje Ci rozmow z przyjacielem, bo po nich czules sie np. oczyszczony,
brakuje Ci wspolnego wypicia piwa, bo wtedy zapominales o problemach. Mala
roznica, ale jest...
Slowa nie sa wazne. Milosc to slowo troche wyswiechtane, ale przeciez
przyjaciol tez sie kocha. (tylko inaczej).

antypsychiatria
PILNE
Wizyta Karmapy - ostatnie wiadomosci
Psychologia na UJ.