test

1. Data: 2000-10-26 07:56:52

Temat: test
Od: p...@f...onet.pl (Piotr Koliński) szukaj wiadomości tego autora

xxxx

Pozdrowienia !
Piotr Koliński
=========================
email p...@f...onet.pl

2. Data: 2000-10-26 08:01:47

Temat: Re: test
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Koliński wrote:
> xxxx
> Pozdrowienia !

Test wyszedl prawidlowo. Witam na grupie pl.rec.ogrody. Chcialbym Cie
prosic o rozwiniecie tematu i napisanie czegos wiecej o swoim ogrodzie,
ogrodniczych zainteresowaniach itp.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2000-10-26 12:02:46

Od: p...@f...onet.pl (Piotr Koliński) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Oct 2000 10:01:47 +0200, Krzysztof Koterba <k...@r...pl> wrote:

>Test wyszedl prawidlowo. Witam na grupie pl.rec.ogrody. Chcialbym Cie
>prosic o rozwiniecie tematu i napisanie czegos wiecej o swoim ogrodzie,
> [...]

Witam ! Czytam grupe od jakiegoś czasu a nawet zdarzalo mi się tutaj o coś zapytać!
:-) Ten test wynika z
problemów jakie miałem z wysyłaniem newsów po zmianie providera.
Spełniając Twoją prośbę rozwijam temat o moim ogrodzie. Mam od kilkunastu lat 600m2
działkę w dość ciekawym
krajobrazowo lecz niestety bardzo trudnym terenie. Jest to mianowicie położona wśród
pól dolina z płynącym
pośrodku strumieniem w czystej i spokojnej okolicy. Jedyną wadą naszych działek (PZD)
jest grunt zbudowany
całkowicie z gliny, która doskonale nadawałaby się do produkcji cegieł ale do uprawy
i innych prac jest
straszna !!! Gdy jest mokra przy kopaniu nie chce się oderwać od szpadla, masz
wrażenie jakbys kopal lepką
plastelinę, gdy wyschnie jest twarda jak skała. Zdarzało sie nawet, że po deszczowej
jesieni i zimie niektóre
altany zjeżdzały kilka metrów w dół zbocza, standardem są natomiast porwane
rurociągi,obsunięte drogi,
przewrócone murki oporowe, połamane ścieżki. Jak widzisz nakład pracy na niektóre
działania jest w naszych
ogródkach kilkukrotnie wiekszy niż gdzie indziej, mimo to jest coraz ładniej.

P.s Ostatnio aby poprawić strukturę gleby przekopuje spore ilości piasku oraz
przygotowuje kompost do
rozsypania na wiosnę. Może macie jakieś doświadczenia z poprawą takich gleb ? Chętnie
poczytam !

Pozdrowienia !
Piotr Koliński
email p...@f...onet.pl