Re: mój nowy trawnik

1. Data: 2000-10-25 16:59:40

Temat: Re: mój nowy trawnik
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał:

>Zgłaszałem, że sianie trawy jesienią jest ryzykowne. Każdy, indywidualnie
>musi ocenić jak duże jest to ryzyko, które zależy od wielu czynników. Taki
>bilans jest podstawą do podjęcia działań.
>Źle, jeżeli przystępuje się do siania trawy bez świadomości zagrożeń.
>Ja, niżej podpisany oświadczam co następuje:
-trawę siałem z pełną świadomością, że może wymarznąć
-podjąłem to poważne ryzyko na własną odpowiedzialność
-nigdy nie będę wnosił pretensji do kogokolwiek z grupy za udzielone rady i
"zgłoszenia"
Andrzej Miśkiewicz
:-)

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

ZHR i WP zapraszają do konkursu "Dlaczego palisz? Przecież mnie kochasz!"
<http://www.papierosystop.zhr.pl>

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

2. Data: 2000-10-25 17:24:30

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:20001025165942Z1103901-20980+12423@newsgate.
onet.pl...
Taki
>Ja, niżej podpisany oświadczam co następuje:
> -trawę siałem z pełną świadomością, że może wymarznąć
... błąd, nie czytałeś zbyt dokładnie porad, prędzej ci "uschnie";-)))

> -podjąłem to poważne ryzyko na własną odpowiedzialność
... ale za namową tutaj obecnych;-)))
> -nigdy nie będę wnosił pretensji do kogokolwiek z grupy za udzielone rady
i "zgłoszenia"
... to się dopiero okaże na wiosnę!

> Andrzej Miśkiewicz
> :-)
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2000-10-26 05:36:49

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej M" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
t.pl...
> -nigdy nie będę wnosił pretensji do kogokolwiek z grupy za udzielone rady
i "zgłoszenia"

No, ulżyło mi :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to