Re: mój nowy trawnik

następny post »
From: e...@p...wp.pl (Andrzej M)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: mój nowy trawnik
Date: 25 Oct 00 16:59:40 GMT
Sender: o...@n...pl

Krzysztof Marusiński napisał:

>Zgłaszałem, że sianie trawy jesienią jest ryzykowne. Każdy, indywidualnie
>musi ocenić jak duże jest to ryzyko, które zależy od wielu czynników. Taki
>bilans jest podstawą do podjęcia działań.
>Źle, jeżeli przystępuje się do siania trawy bez świadomości zagrożeń.
>Ja, niżej podpisany oświadczam co następuje:
-trawę siałem z pełną świadomością, że może wymarznąć
-podjąłem to poważne ryzyko na własną odpowiedzialność
-nigdy nie będę wnosił pretensji do kogokolwiek z grupy za udzielone rady i
"zgłoszenia"
Andrzej Miśkiewicz
:-)

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

ZHR i WP zapraszają do konkursu "Dlaczego palisz? Przecież mnie kochasz!"
<http://www.papierosystop.zhr.pl>

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody