test IQ

1. Data: 2000-04-15 15:44:53

Temat: Re: test IQ
Od: "Diana" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rK%I4.63588$a...@n...tpnet.pl...
> prosze bardzo , jaka jest nastepna litera ....
>
> J, D, T, C, P, S, ..... (?)

:))) Dobre pytanie sprawdzajace zdolnosc do myslenia lateralnego. :)

Diana

1. Data: 2000-04-15 19:22:56

Temat: Odp: test IQ
Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Diana <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f890e7$...@n...astercity.net...

1. Data: 2000-04-28 07:21:21

Temat: Nowe zadanie, bylo: Re: Re: Odp: test IQ
Od: "Wiktor Nizio" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>BARWO !!!!! --- S
>
>J, D, T, C, P, S,.......(S)
>
>1,2,3,4,5,6,...(7)
>
>i co trudne bylo?

Kiedys dostalismy takie cos na seminarium z matematyki:

1
11
21
1211
111221
312211
13112221
1113213211
31131211131221
13211311123113112211
11131221133112132113212221

Dopisz nastepny wiersz.

Zap

1. Data: 2000-04-29 11:25:47

Temat: Odp: Nowe zadanie, bylo: Re: Re: Odp: test IQ
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejmuje wyzwanie :

a oto odpowiedz .... ostatni ciag cyfr jest bardzo dlugi wiec moze wystarczy
ze ogranicze sie do wyjasnienia jak powstaje ... oczywiscie znajac zasade
tworzenia ciagu jestem w stanie zapisac koleja cyfre --- wiec jest tak

( kazdy matematyk wie ze cyfre 1 mozna zapisac iloczynem 1x1 - to jest
wlasnie ta zasada )
wiec
pierwsza liczba ciagu wynosi 1 , druga piowstaje z zapisu poprzedniej czyli
1x1 (oczywiscie pomijamy znak mnozenia bo jak wiadomo gdzie nie ma znaku
jest mnozenie )
w ten sposob otrzymalismy kolejna cyfre 11, ktora zgodnie z wczesniejsza
zasada zapiszemy jako 2x1 czyli 21 kolejna to oczywiscie 1x2,1x1 czyli 1211
i dalej 111221.... i tak dalej...

Pytanie to podobnie jak poprzednie znam z ksiazki Stoll'a o niemieckim
hakerze - polecam dobra pozycja. Musze tez dodac ze w swojej ksiazce Stoll
nie wyjasnil tego zadania , co wiecej podpuscil czytelnika piszac ze do dzis
go nie rozwiazal , jak dobrze pamietam pytanie to zadal mu jakis szef z FBI
albo CIA. Ja faktycznie samodzielnie rozwiazalem to zadanie, ale przyznaje
pracowalem nad tym 3 dni , a jest przeciez takie proste.....

pozdrawiam
Z.
http://republika.pl/profiko

1. Data: 2000-05-08 23:28:35

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: test IQ
Od: "|\\ KOt MYSZON /|" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe, ja tez czesto chcialbym "liczyc calki" a rozwiazanie jest tuz
przed
> nosem
> - to sie nazywa komplikowac sobie zycie.

ja zawsze najpierw dopatruje sie alternatywnych, podchwytliwych rozwiazan, a
dopiero pozniej przechodze do zmudnych wyliczen

> tak czy inaczej gratuluje, byles pierwszy !!!!!

a po jakim czasie wpadliscie ? .. ja po okolo 20-stu sekundach

leci ktos na irc?
Re: straszne cd. też zachorował
Re: straszne
Re: coś tam...