test komptencyjny 2008

1. Data: 2008-04-08 09:16:16

Temat: test komptencyjny 2008
Od: ggd <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie, gdzie można się zapoznać z tegorocznym testem
komptencyjnym? Z góry dziękuję..

2. Data: 2008-04-08 15:47:03

Temat: Re: test komptencyjny 2008
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ggd" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
Czy wiecie, gdzie można się zapoznać z tegorocznym testem
komptencyjnym? Z góry dziękuję..
--------

Jak zwykle, na stronie CKE.
Nie daję bezpośredniego, bo nie wiem, którego arkusza potrzebujesz. No i
omówienie zadań tam jest.
http://www.cke.edu.pl/index.php?option=content&task=
view&id=570&Itemid=2

Proszę uprzejmie.

EwaSzy

3. Data: 2008-04-08 16:22:07

Od: Elżbieta <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Apr 2008 17:47:03 +0200, Harun al Rashid napisał(a):

> Jak zwykle, na stronie CKE.

Prosty. Właśnie przetestowałam na trzecioklasiście ze sporą częścią pytań
sobie poradził. Też go czeka test za kilka dni (ale wymyślili).
--
Elżbieta

3.1. Glowne prawdy wiary :)))
hulajnoga
Mamusie jedynaków i jedynaczek - badania psychologiczne
jestesmy na dnie
bezpłatny program do nauki szachów dla dziecka