nowy grafik wakacji

1. Data: 2008-04-08 17:46:52

Temat: nowy grafik wakacji
Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ministerstwo zastanawia sie nad nowym podzialem wakacji.
Zdaniem moim i corek pomysl zupelnie bez sensu. W sierpniu jest cieplo,
dlugo jasno, ladna pogoda i wolna glowa (nikt na lato nie zadaje). W
listopadzie pogoda pod zdechlym Burkiem, a nauczyciele wykorzystaja czas na
zadanie zadan, wypracowan, lektur i powtorek.
Czyli co to za odpoczynek, jak zostaje TV, komputer i nauka (dla starszych
jeszcze moze puby z p[iwem i papierosami, bo na spacerze mozna tylko katar
zpalac :((().
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2008-04-08 18:42:46

Temat: Re: nowy grafik wakacji
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ministerstwo zastanawia sie nad nowym podzialem wakacji.
> Zdaniem moim i corek pomysl zupelnie bez sensu.

Zdaniem zdecydowanej większości nauczycieli również. Już teraz brakuje czasu
na realizację programu, zwłaszcza jeśli chodzi o przedmioty z niewielką
liczbą godzin tygodniowo (1-2 godz.). Lepiej niech się zastanowią, co
zrobic, by od IV klasy były dwa języki (a przynajmniej od gimnazjum) oraz
jak zmniejszyć liczbę dzieci w gimnazjalnych klasach ( u nas jest to 26-32
osoby).

D.

3. Data: 2008-04-08 19:18:47

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** pisze:
> [...]
> jak zmniejszyć liczbę dzieci w gimnazjalnych klasach ( u nas jest to 26-32

Mam wrażenie, że oni chyba kombinują w drugą stronę :(
pozdrawiam
Ania

4. Data: 2008-04-08 19:24:43

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie, że oni chyba kombinują w drugą stronę :(
> pozdrawiam
> Ania

Każdy powód jest dobry (patrz: dodatkowe wakacje w środku roku), żeby
odsunąć dyskusję od ważnych tematów.

D.

5. Data: 2008-04-08 20:10:34

Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hermiona" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

Ja do szkoły wprawdzie już od dawna nie chodzę, a swoich dzieci się jeszcze
nie dorobiłam, ale też uważam że pomysł jest bez sensu...

Jeśli ja bym coś zmieniała to tylko bym przesunęła wakacje letnie tak, żeby
zamiast lipiec-sierpień trwały czerwiec-lipiec. Obecnie w czerwcu jest
często cieplej niż w lipcu, szczególnie noce są cieplejsze a to ważne w
przypadku wyjazdów namiotowych na przykład... No i ogólnie pogoda
ładniejsza.
I potem w zimie bym połączyła ferie zimowe z przerwą świąteczną, tak żeby
było z miesiąc wolnego. Ta zimowa przerwa rozgraniczałaby semestry.
A to co oni proponują to nie ma wcale rąk i nóg... Ja tam zawsze wolałam
jedną przerwę dłuższą niż kilka po parę dni.

6. Data: 2008-04-08 21:54:24

Od: Elżbieta <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Apr 2008 22:10:34 +0200, Ola napisał(a):

> I potem w zimie bym połączyła ferie zimowe z przerwą świąteczną, tak żeby
> było z miesiąc wolnego.

No i ja bym wróciła do ferii zimowych w jednym terminie, a nie każda część
Polski w innym. Jak byłam mała to podczas ferii w górach u dziadków miałam
okazję spotkać kuzynkę z Gdańska, a teraz to co?? Moje dziecko jedzie na
ferie do rodziny, a tamtejsze dzieci rano do szkoły :(
--
Elżbieta

7. Data: 2008-04-08 22:05:44

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okazję spotkać kuzynkę z Gdańska, a teraz to co?? Moje dziecko jedzie na
> ferie do rodziny, a tamtejsze dzieci rano do szkoły :(

O właśnie!
Mój przedszkolak jezdził z babcią-nauczycielką w góry - w tym roku jest juz
uczniem i ferie babcino-wnuczkowe rozjechaly się dokladnie :-(
D.

8. Data: 2008-04-09 06:28:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hermiona napisał(a):

> Ministerstwo zastanawia sie nad nowym podzialem wakacji.

Marzę o tym, żeby to ministerstwo już nad niczym więcej się nie
zastanawiało. No, może nad ciężarem uczniowskiego plecaka niech
pomedytują, to w ramach strachu przed ortopeda przestaną odprowadzać 4-
klasistę do szkoły (dziecko 25 kg, plecak co najmniej 4,2kg - czyli
taka pani minister powinna zapakować sobie na plecy zgrzewkę cukru i
przespacerować się codziennie 2999 m)

>W listopadzie pogoda pod zdechlym Burkiem,

Dokładnie, zamienił stryjek... To już ewentualnie lepiej byłoby
przesunąć początek wakacji jakiś tydzień, w zamian za "długie weekendy"

Justyna
GG 6756000

9. Data: 2008-04-09 10:44:45

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaniem zdecydowanej większości nauczycieli również. Już teraz brakuje czasu
> na realizację programu,

tak ,i dlatego przed swietami i pop sa 1-2-3 wolne i w czasie egzaminu 6
kl tez caly dzien wolny ,żenada.

nowe wakacje to bzdura w naszym klimacie.
p.

10. Data: 2008-04-09 10:46:22

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i ja bym wróciła do ferii zimowych w jednym terminie,

biorac pod uwage ilosc osob wyjezdzajacych w obecnych czasach byloby to
problemem z zalatwieniem miejsc w gorach.
20 lat temu faktycznie mialo to sens.
p.

test komptencyjny 2008
3.1. Glowne prawdy wiary :)))
hulajnoga
Mamusie jedynaków i jedynaczek - badania psychologiczne
jestesmy na dnie