Re: nowy grafik wakacji

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nowy grafik wakacji
Date: Wed, 09 Apr 2008 08:28:18 +0200

Hermiona napisał(a):

> Ministerstwo zastanawia sie nad nowym podzialem wakacji.

Marzę o tym, żeby to ministerstwo już nad niczym więcej się nie
zastanawiało. No, może nad ciężarem uczniowskiego plecaka niech
pomedytują, to w ramach strachu przed ortopeda przestaną odprowadzać 4-
klasistę do szkoły (dziecko 25 kg, plecak co najmniej 4,2kg - czyli
taka pani minister powinna zapakować sobie na plecy zgrzewkę cukru i
przespacerować się codziennie 2999 m)

>W listopadzie pogoda pod zdechlym Burkiem,

Dokładnie, zamienił stryjek... To już ewentualnie lepiej byłoby
przesunąć początek wakacji jakiś tydzień, w zamian za "długie weekendy"

Justyna
GG 6756000