test mmpi

1. Data: 2005-07-31 15:47:43

Temat: test mmpi
Od: marcinnn <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam tak się składa że niebawem bede miał test mmpi i mam problem z
interpretacją pytań np: Nie boję się chorób zakaźnych. chcąc
odpowiedzieć ze się boję co powinienem odpowiedzieć tak nie boję się czy
nie nie boję się toroszkę to zakręcone dla mnie.

2. Data: 2005-07-31 16:07:02

Temat: Re: test mmpi
Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcinnn wrote
pl

> [...]
> odpowiedzieć ze się boję co powinienem odpowiedzieć tak nie boję się czy
> nie nie boję się toroszkę to zakręcone dla mnie.

Podanie Ci jakiejkolwiek interpretacji jest wpływaniem na Twoją
odpowiedź - w istocie zależy ona właśnie od tego jak zinterpretujesz
pytanie. Aby test badał to co bada spróbuj posługiwać się własnymi -
osobistymi interpretacjami - zarówno pytań jak i całej sytuacji badania.

pozdrawiam
vonBraun

3. Data: 2005-07-31 16:08:30

Od: marcinnn <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):
> [...]
> pytanie. Aby test badał to co bada spróbuj posługiwać się własnymi -
> osobistymi interpretacjami - zarówno pytań jak i całej sytuacji badania.

ale to nie sa pytania tylko zdania twierdzące ja chcę bowiedzieć ze sie
boje ale jak? jezeli na to źle odpowiem i zastosuje jako wzór to reszta
bedzie też wbrew temu co myslę więc jak?

4. Data: 2005-07-31 16:46:23

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcinnn wrote:

> [...]
> boje ale jak? jezeli na to źle odpowiem i zastosuje jako wzór to reszta
> bedzie też wbrew temu co myslę więc jak?

W instrukcji nie piszą abyś odpowiadał "TAK" lub "NIE"
ale abyś określił czy
zdanie (w istocie twierdzące) w danej pozycji
jest w odniesieniu do Ciebie "PRAWDZIWE" (P) czy
FAŁSZYWE (F). Jeśli nadal nie rozumiesz, zgłoś to osobie
prowadzącej badanie.

Dla ciekawości, czy osoba badająca dała ci test do domu?

pozdrawiam
vonBraun

5. Data: 2005-08-01 07:21:53

Od: marcinnn <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):

> [...]
> prowadzącej badanie.
>
> Dla ciekawości, czy osoba badająca dała ci test do domu?

nie, przed rzeczywistym testem znalazłem go
http://www.chem.uni.torun.pl/~kuchar/mmpi-2.htm

6. Data: 2005-08-01 10:01:22

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcinnn wrote:
w news://news.ipartners.pl:119/dckikk$nvm$1@news.onet.
pl

> nie, przed rzeczywistym testem znalazłem go
> http://www.chem.uni.torun.pl/~kuchar/mmpi-2.htm
Dzieki za info.

vB

7. Data: 2005-08-01 13:41:24

Od: Konrad R <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):
> marcinnn wrote:
> w news://news.ipartners.pl:119/dckikk$nvm$1@news.onet.
pl

> Dzieki za info.
>
> vB

tak dla ciekawości, czemu służy takowy test?

pzdr
Konrad

8. Data: 2005-08-01 14:13:15

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" w news:dckrn3$jbp$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> Dzieki za info.
>
> vB

Widzisz teraz, gdzie leży pogrzeb Twojej wcześniejszej odpowiedzi?

> [...]
> pytanie. Aby test badał to co bada spróbuj posługiwać się własnymi -
> osobistymi interpretacjami - zarówno pytań jak i całej sytuacji badania.

Aż się prosiło, by zapytać Cię, co to znaczy "aby test badał to co bada",
oraz jak się ma jego kondycja do stanu aktualnego, gdzie "konsultantów"
od mmpi pod dostatkiem. A to przecież tylko wierzchołek G.L.

Wybacz - to tylko luźna uwaga.
Przyjemnego urlopowania :).

All
ps. zapytam jeszcze, w jaki sposób test nabywa odporność (jeśli nabywa
Twoim zdaniem) na zmiany zachodzące w otoczeniu - tzn czy test "wie",
że klient przerabia go nie po raz pierwszy, że mial np. dostęp do wyników
i interpretacji szczegółowych? A może nawet i kluczy.
W dzisiejszych czasach, kiedy najlepsi specjaliści okazują się zboczeńcami
krzywdzącymi dzieci, jak też pierwsze osoby w państwie "mylą się"
w zeznaniach co do swego wykształcenia bądź stanu majątkowego...
trudno uwierzyć w marginalność pobudek merkantylnych w zawodzie
psychologa.

9. Data: 2005-08-02 09:41:03

Od: m...@w...pl (meml) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w zeznaniach co do swego wykształcenia bądź stanu majątkowego...
> trudno uwierzyć w marginalność pobudek merkantylnych w zawodzie

"marginalność pobudek merkantylnych"... co to kur.wa znaczy?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

10. Data: 2005-08-02 11:53:12

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"meml" w news:dcnf3f$8ru$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

> "marginalność pobudek merkantylnych"... co to kur.wa znaczy?

Proszę Cię, bądź tak dobry i idź najpierw zapytaj mamy
albo taty.
Będę Ci wdzięczy, gdy zacytujesz bądź zreferujesz tu _ich_ odpowiedź.
To mogłaby być dla mnie podstawa do podjęcia rozmowy.

All

świat i problemy
mlody, alkohol, problem
Aseksualizm...chorobą? ;)