test nastroju

1. Data: 2001-04-25 17:36:47

Temat: test nastroju
Od: luksfer <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam do Was prosbe. Jestem zainteresowany testem, czyli zbiorem pytan,
ktore mogly pomoc mi okreslic nastroj i samopoczucie danej osoby w danej
chwili. Jakie to moglyby byc pytania? Dzieki.

Luksfer

1. Data: 2001-04-26 06:55:25

Temat: Re: test nastroju
Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik luksfer <l...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> ktore mogly pomoc mi okreslic nastroj i samopoczucie danej osoby w danej
> chwili. Jakie to moglyby byc pytania? Dzieki.

- jak sie czujesz?
;-)

Loggy

1. Data: 2001-04-26 17:01:39

Od: luksfer <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

loggy wrote:

> Użytkownik luksfer <l...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> - jak sie czujesz?
> ;-)
>
> Loggy

Czesc,
zabawne, ale... glupie. Ja czuje sie dobrze, ale nie wiem czy ty tak?
Chyba nie. Mimo to odpowiedzialbys, ze wspaniale. Oj, Goggy, Loggy.

luksfer

Psychoterapia [jest ktos z Lodzi ?]
Slyszeliscie o nowym adresie BB?
co najbardziej boli w milosci
Korelacja - mechanizmy obronne ego a zaburzenia psychiczne
stronki dotyczące HR