test przymiotnikow

1. Data: 2002-02-13 17:04:54

Temat: test przymiotnikow
Od: "conkon" <cónkón@icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam do Was kolejne pytanie. Potrzebuje namiarow na jakas dobra
ksiazke opisujaca Test Przymiotnikow, jakis podrozdzial albo cos takiego, bo
z tego co wiem to nie ma jakies konkretnej pozycji na ten temat, a trudno
bylo mi znalezc cos innego. Jak wiecie to piscie! Pozdrawiam.

1. Data: 2002-02-14 17:43:03

Temat: Re: test przymiotnikow
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "conkon" <cónkón@icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z tego co wiem to nie ma jakies konkretnej pozycji na ten temat, a trudno
> bylo mi znalezc cos innego. Jak wiecie to piscie!

Wiemy. Jeśli dobrze znasz jęz. angielski, możesz zamówić książki w Stanach
przez internet. W języku polskim istnieje tylko dość obszerny podręcznik do
testu ACL, niestety w maszynopisie. Ja nawet nie wiem, gdzie on u mnie w
domu lub w pracy leży, bo rzadko się nim posługuję. Jeżeli ACL potrzebujesz
do pracy naukowej, dysponuje nim Katedra Osobowości UJ.
Dorrit

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-02-14 19:10:25

Od: "conkon" <cónkón@icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczescie juz znalazlem co nieco.

"Little Dorrit" <z...@c...pl> wrote in message

> [...]
potrzebujesz
> do pracy naukowej, dysponuje nim Katedra Osobowości UJ.

Bzdura [Re: kobieta i seks]
Re: kobieta i seks
Re: OT polskie litery
Re: 14-tego...