Re: 14-tego...

1. Data: 2002-02-13 23:21:43

Temat: Re: 14-tego...
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"stm" :

> jak widzicie to 'swieto' w naszej wschodniej kulturze?
> czy nie wydaje Wam sie sztucznie przeszczepione przez fachowcow od
> marketingu??
/.../

Widzimy je jako sztuczne i wcale nie lubimy imienia Walenty;)
A dla ukochanych należy być dobrym
i wyrazistym przez cały rok..
Zastąpiliśmy dzień kobiet ( też z hameryki;) ), walę;)tynkami.
To już lepsze było dawne święto Kupały.
IMO, imo:), żeby mnie młodzeż zakochana
nie zadziobała;)
.... i Saulo maketigowy.... ;)

Eva

ps. No a biznes się kręci, jak tylko znajdzie kółko..;)

1. Data: 2002-02-13 23:28:27

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@w...pl> wrote in message news:a4esb1$4ec$1@news.tpi.pl...
> "stm" :
[cut]
> [...]
> A dla ukochanych należy być dobrym
> i wyrazistym przez cały rok..
> Zastąpiliśmy dzień kobiet ( też z hameryki;) ), walę;)tynkami.

iii.... Effka...
dziobać nie bendem,
bo mię jeszcze głowa rozboli :-)

do Kupały jeszcze daleko,
przydaje się taki przystanek w pół drogi
byle go tylko traktować z przymrużeniem oka (niezależnie od tego, czy się w
to "wchodzi", czy też kręci nosem...:-), czego i Tobie życzę :-)

Saulo

1. Data: 2002-02-13 23:40:35

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" :

> iii.... Effka...
> dziobać nie bendem,
> bo mię jeszcze głowa rozboli :-)

No to odetchnełam:)

> do Kupały jeszcze daleko,
> przydaje się taki przystanek w pół drogi
> byle go tylko traktować z przymrużeniem oka (niezależnie od tego, czy się w
> to "wchodzi", czy też kręci nosem...:-), czego i Tobie życzę :-)

A niech sobie bendzie... )
przeżyliśmy najazd szwedzki, przeżyjemy i krasnale ogrodowe:)))
Eva

1. Data: 2002-02-13 23:59:22

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "stm" :

> /.../

Jak wiele innych rzeczy-moga sobie byc,bylebym nie miala z tym
stycznosci.Akceptuje,ale sie nie angazuje,o ;-)Dla zakochanych kazdy
dzien jest ich dniem,jest wazny i szczegolny,a do ofiarowania maskotki
czy jakiegos innego drobiazgu nie potrzebuje sztucznie stwarzanych
okazji.

Milej nocy :)

--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

Grupa krwi a..
pomóżcie - spam