testosteron

1. Data: 2006-02-21 19:47:49

Temat: testosteron
Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
czy ktos z was wie, czy dozylne uzupełnianie testosteronu w organizmie (raz
na 3 tygodnie) u męzczyzny ma wplyw na plodnosc??? czy taki mezczyzna moze
miec normalnie dzieci, czy moze konieczne jest jakis dodatkowe leczenie???
mika

2. Data: 2006-02-22 10:45:46

Temat: Re: testosteron
Od: "-" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (raz na 3 tygodnie) u męzczyzny ma wplyw na plodnosc??? czy taki mezczyzna
> moze miec normalnie dzieci, czy moze konieczne jest jakis dodatkowe

swoja droga nieslyszalem o testosteronie podawanym dozylnie. jaki to
preparat?

przy jakim schorzeniu jest takie leczenie, to sprobujemy doradzic?

3. Data: 2006-02-22 18:45:11

Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> swoja droga nieslyszalem o testosteronie podawanym dozylnie. jaki to
> preparat?
>
> przy jakim schorzeniu jest takie leczenie, to sprobujemy doradzic?

Chyba przy dresiastym zaniku miesni ;-) ;-)

4. Data: 2006-02-22 21:59:19

Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cytat z jednej z odpowiedzi:
> Chyba przy dresiastym zaniku miesni ;-) ;-)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tacy ludzie nie powinni tu zabiearc głosu, jesli podchodza tak do
sprawy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sytaucja o którą pytałam jest poważna, osoba, której dotyczy sprawa jest po
operacji guza przysadki mózgowej 3 lata temu, i od tej pory pacjent musi
przyjmowac 4 preparaty ( 3 hormony plus jeszcze jeden preparat ponieważ jego
organizm nie produkuje tych hormonów)
wiec tego typu żarty w tej sytuacji są po prostu chamskim komentarzem!!!!!!!

5. Data: 2006-02-23 08:43:14

Od: "-" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponieważ jego organizm nie produkuje tych hormonów)
> wiec tego typu żarty w tej sytuacji są po prostu chamskim

jesli jest to stan po powaznej operacji, i pacjent jest pod kontrola lekarza
to chyba lekarz prowadzacy bedzie wiedzial najlepiej.
"3 hormony plus jeszcze jeden " nic nie mowi, mozna tylko sie domyslac.

czy podawane sa rowniez gonadotropiny? w jakim wieku jest ta osoba?

6. Data: 2006-02-23 18:03:35

Od: "tres" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawany jest lek na moczówkę prostą (minirin, minimum3 razy dziennie),
euthyrox 75 (raz dziennie) i hydrokortyzon (1 dziennie) oraz co 3 tygodnie
omnadren (czyli testosteron podawany w zastrzykach domieśniowych). Lekarz
prowadzący (endokrynolog) sam nie wie jak to wpływa na płodność, bo mówi, że
róznie bywa, bo kazdy pacjent jest inny. Konsultacja z iinnym lekarzem
endokrynologiem zakończyła sie podobym stwierdzeniem z dodatkową informacją,
że w takich przypadkach mogą wystąp[ić problemy z płodnością i jeśli kobieta
nie z jdzie w ciążę po kilku miesiacach (zakłądając, że u kobiety wszystko
ok), to nalezy wtedy podjąc leczenie męzczyzny i probować ustalac inne dawki
testosteronu plus wprowadzić inne hormony. Czyli same ogóły i zero
konkretów, a chciałabym po prostu wiedzieć jak wygląda sparwa płodności u
mężczyzny, u kótrego podawane są takie leki.
Jeśli ktos z was zetknal się z takim problem, to prosze o odpowiedz.
mika

7. Data: 2006-02-23 21:47:21

Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tres" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> cytat z jednej z odpowiedzi:
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> tacy ludzie nie powinni tu zabiearc głosu, jesli podchodza tak do
> sprawy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz naprawde zalosny i rodem z PISowskiego 'nowego ladu'. Przypomina
mi sie pytanie na jednej z grup cyt. "Czy tabletki antykoncepsyjne dobrze
wplywaja na mase" zadane przez jakiegos 16-latka, ktore wywolalo lawine
uhahahania.

W pytaniu brak konkretow, widzialem na tej grupie niegdys mase podobnych,
efekt przewaznie byl jeden "Dzieciaku daj sobie spokoj, umrzesz od tego to
szkodzi".

Poczucia humoru zycze. Niewazne od sytuacji.

8. Data: 2006-02-27 20:00:11

Od: "-" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie powinno miec wplywu.

Jednak Omnadren 250 to lek przestarzaly i ma dosyc silne efekty uboczne -
zatrzymanie wody i tycie.

Troche te "raz na 3 tygodnie" wydaje mi sie za czesto, bo to lek o bardziej
wydluzonym dzialaniu.

Moze porozmawiac z lekarzem o zamianie na jakies mniej dajace skutki uboczne
depoty?

Ząbki
sol fozjologiczna
Szukam diabetologa...