tetnice

1. Data: 2004-01-18 10:39:48

Temat: tetnice
Od: "Tragarz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem.
Otoz niedawno poruszlem problem dziwnych blyskow przed oczyma. Udalem sie z tym
do pani doktor ktora zalecila USG tetnic czaszkowych z podejrzeniem zaburzen
krazenia w nich.
Czy to cos bardzo powaznego? Co powoduje te zaburzenia? Guzy zyl? Jakies zatory?

2. Data: 2004-01-18 10:40:41

Temat: Re: tetnice
Od: "Tragarz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha i gdzie te tenice sie mniej wiecej znajduja?:)

3. Data: 2004-01-18 19:44:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004, Tragarz wrote:

> Czy to cos bardzo powaznego? Co powoduje te zaburzenia? Guzy zyl? Jakies zatory?

najpierw poddaj sie zaleconym badaniom diagnostycznym a potem
dopiero bedzie sie probowac stawiac wnioski - nie odwrotnie,
nie zameczaj sie przypuszczeniami wielu ciezkich chorob zanim
nie wykonasz badan, ok.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

niedocisnienie
[zupełnie OT] Czy mnie jeszcze pamiętasz......
pigulki a serce?
Mleko, kosci, wapń
zespol WPW - co wolno, a czego nie ?