"zatkany" nos

1. Data: 2004-01-18 12:07:44

Temat: "zatkany" nos
Od: "b" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

z czego wynika fakt zatkania nosa...
caly czas od kilku tygodni mam zatkany nos i pomagaja mi tylko krople do
nosa.
z czego to wynika i jak sie pozbyc tego przykrego objawu?

pozdrowienia,

2. Data: 2004-01-18 12:47:34

Temat: Odp: "zatkany" nos
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:budssu$1vm$...@n...onet.pl...
> [...]
> nosa.
> z czego to wynika i jak sie pozbyc tego przykrego objawu?

z chorych zatok, pomoze antybiotyk

3. Data: 2004-01-18 12:58:30

Temat: Re: "zatkany" nos
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z czego wynika fakt zatkania nosa...
> caly czas od kilku tygodni mam zatkany nos i pomagaja mi tylko krople do
> nosa.

może uzależniłeś się (swoją śluzówkę) od kropli do nosa- tego typu srodki
można bezpiecznie stosowac przez 3-7 dni.

4. Data: 2004-01-18 19:45:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004, b wrote:

> z czego to wynika i jak sie pozbyc tego przykrego objawu?

nie leczyc objawu tylko chorobe! I to jest to. Zglosa sie do
lekarza aby zdiagnozowac jaka jest przyczyna tego, ze nos jest
zatkany bo przyczyny moga byc rozne, od alergii do skrzywienia
przegrody nosowej poprzez przewlekle zapalenie zatok

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2004-01-20 11:33:33

Od: "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja męczyłam się z moim zatkanym nosem kilkanaście lat. Od momentu jak 9 lat
temu zdecydowałam sie na zabieg ,,prostowania" przegrody nosowej mam spokój,
dolegliwości ustąpiły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Pozdrawiam
Grażyna

6. Data: 2004-01-20 18:23:47

Temat: Bardzo waże
Od: "Mateusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem na srórze po skaleczeniu zobi mi się blizna od czego to może być
, wcześnie tego nie miałem, dopiero po pokrzywce, którą miałem 3/4roku temu
m...@o...pl

tetnice
niedocisnienie
[zupełnie OT] Czy mnie jeszcze pamiętasz......
pigulki a serce?
Mleko, kosci, wapń