Stulejka - problem :(

1. Data: 2004-01-18 12:51:55

Temat: Stulejka - problem :(
Od: "Celeronik" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mój kolega ma 14 lat i w ostatnich dniach zauważył u siebie stulejke. Czytał
o tym na wielu stronach, oraz na forach i ludzie piszą, że im szybciej
usunięta tym lepiej bo moze miec wplyw na rozmiar penisa w przyszłości. I
wiele tych ludzi poleca operacje, której się boi i wstydzi. Czy sa jakies
zestawy ćwiczeń czy tylko można to wyleczyć operacyjnie?

2. Data: 2004-01-18 16:32:04

Temat: Re: Stulejka - problem :(
Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Niech kolega zglosi sie do urologa lub chirurga, ktory oceni
poziom tej przypadlosci. Jesli jest ona niewielkich rozmiarow, lekarz
zastosuje masci czy cwiczenia. W gorszym przypadku przetnie napletek,
a jak bedzie bardzo niewesolo, to obrzezanie operacyjne...
Ale bez wizyty sie nie obejdzie!
Pzdr, Zbujoslaw#

3. Data: 2004-01-18 16:42:34

Od: "Ania Archacka" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiele tych ludzi poleca operacje, której się boi i wstydzi. Czy sa jakies
> zestawy ćwiczeń czy tylko można to wyleczyć operacyjnie?

Kolega... hihi :))))
Co prawda problem mnie nie dotyczy, ale twierdzenie, ze stulejka moze miec
wplyw na rozmiar penisa w przyszlosci jest brednia.

AA

4. Data: 2004-01-18 18:38:49

Od: "Celeronik" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolega... hihi :))))
> Co prawda problem mnie nie dotyczy, ale twierdzenie, ze stulejka moze miec
> wplyw na rozmiar penisa w przyszlosci jest brednia.

Jak bym ja miał stulejke to chyba bym o tym napisał nieprawdaż? A jesli
pisze ze kolega ma to od razu podejrzewacie ze sie wstydze. On poprostu mnie
o to poprosił bo sam nie ma dostępu do internetu (modem). Ja mam 17 lat i
wszystko mam ok.

Czy to takie śmieszne?

Prosze tylko racjonalne odpowiedzi ...

5. Data: 2004-01-18 18:54:53

Od: "Ania Archacka" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to takie śmieszne?
>
> Prosze tylko racjonalne odpowiedzi ...

No juz dobrze, dobrze :)))
Ale to co napisalam wczesniej a propos stulejki i wielkosci czlonka nadal
podtrzymuje.

A?

6. Data: 2004-01-18 19:07:43

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> twierdzenie, ze stulejka moze miec
> wplyw na rozmiar penisa w przyszlosci jest brednia.

ale jaka skuteczna. inne argumenty nie zmusiłby pewnie zbyt wielu osób do
wycieczki do
lekarza.

7. Data: 2004-01-18 19:08:10

Od: majwe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

spytaj na alt.pl.sci.medycyna.stulejka

8. Data: 2004-01-18 19:52:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004, Ania Archacka wrote:

> Kolega... hihi :))))
> Co prawda problem mnie nie dotyczy, ale twierdzenie, ze stulejka moze miec
> wplyw na rozmiar penisa w przyszlosci jest brednia.

problem ten powinni zalatwic juz rodzice. Jesli nie to czas zalatwic
go teraz ale niestety kolega musi to pokazac lekarzowi, ktory
oceni czy jest szansa wyleczenia bez operacji czy trzeba zoperowac.
Stulejka stanowi zagrozenie infekcji blony sluzowej penisa - zwlaszcza
zoledzi, co moze powodowac przewlekle stany zapalne oczywiscie takze
utrudniac wspolzycie plciowe. Czas wiec sie tym zajac ... Co do
wplywu na rozmiar penisa to trudno powiedziec raczej przyczyna
stulejki polega na tym, ze rozmiar penisa jest wiekszy od napletka
co powoduje, ze zaciska on sie na zoledzi.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2004-01-18 19:57:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004, Ania Archacka wrote:

> Ale to co napisalam wczesniej a propos stulejki i wielkosci czlonka nadal
> podtrzymuje.

a co ma jedno do drugiego. Ze stulejka trzeba cos zrobic a wiek
14 lat jest akturat niezaleznie czy to wplywa na dlugosc czlonka
czy nie bo stulejka jak napisalem moze byc przyczyna schorzen
infkecyjnych i generalnie jest bardzo uciazliwa przypadloscia.
Czy wielkosc (jego) czlonka jest dla Ciebie w jakims sensie szczegolnie
wazna?

P.

10. Data: 2004-01-19 10:28:22

Od: "Ania Archacka" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co ma jedno do drugiego.

no wlasnie nic! ale chyba nie przeczytales dokladnie oryginalnego zapytania.

A.

"zatkany" nos
tetnice
niedocisnienie
[zupełnie OT] Czy mnie jeszcze pamiętasz......
pigulki a serce?