seromukoid

1. Data: 2004-01-18 14:51:36

Temat: seromukoid
Od: "sliver" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze oznaczac podwyzszony wynik(do 160) badania krwi o nazwie "seromukoid"??

2. Data: 2004-01-18 19:48:28

Temat: Re: seromukoid
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004, sliver wrote:

> Co moze oznaczac podwyzszony wynik(do 160) badania krwi o nazwie "seromukoid"??

jest to niespecyficzny wskaznik procesow zapalnych w organizmie,
izolowany wyzszy wynik nic moze nie oznaczac ale jesli lekarz
ma jakies przypuszczenia co do istnienia chorob ukladowych tkanki
lacznej to moze to byc wskaznik aktywnosci choroby. Po raz kolejny
pragne napisac i tym razem zrobie to duzymi literami

NIE LECZYMY WYNIKOW TYLKO CHORYCH

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2004-01-20 00:27:50

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma jakies przypuszczenia co do istnienia chorob ukladowych tkanki
> lacznej to moze to byc wskaznik aktywnosci choroby.

a czy ten wskaznik moze miec jakis zwiazek z aktywnoscia nowotworu w
organizmie??

4. Data: 2004-01-20 06:45:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 s...@o...pl wrote:

> a czy ten wskaznik moze miec jakis zwiazek z aktywnoscia nowotworu w
> organizmie??

pewnie tak ale wskaznik ten nie sluzy ani do wykrywania ani do
oceny aktywnosci nowotworu

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Stulejka - problem :(
"zatkany" nos
tetnice
niedocisnienie
[zupełnie OT] Czy mnie jeszcze pamiętasz......