ratunku oczy

1. Data: 2004-01-18 15:14:31

Temat: ratunku oczy
Od: "Dino" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko.
Otzo od okolo tygodnia jesli popatrze w gore i poruszam glowa widze na dole
oczu od brzegow w kierunku nosa taka jakby blyszczaca i czarna jakby mgielke.
Zauwazylem ze jesli sobie w tym momencie dolne powieki odcigne ta mgielka
znika.
Co to moze byc? Blagam o odpowiedz.
Dino

2. Data: 2004-01-18 15:35:44

Temat: Re: ratunku oczy
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mgielke.
> Zauwazylem ze jesli sobie w tym momencie dolne powieki odcigne ta mgielka

Za malo danych, trudno odpowiedziec. Mysle, ze powinenes pojsc do okulisty.

casus
spec. ch. oczu

3. Data: 2004-01-18 15:40:07

Od: "Dino" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodatkowo ogolnie podczas dotykania poruszania palcami po powiekach widze
jakby przy nosie takie blyszcaca mgielke.
U pana okulisty bylem ale mowi ze wszystko jest ok ale no jednak takie cos mam.
Moze cos z pwoikami albo oczodolem?:) Po prostu kombinuje co mi jest.
Prosze o rade
Dino

4. Data: 2004-01-18 15:49:04

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@n...onet.pl,
Dino <1...@w...pl>:
> [...]
> U pana okulisty bylem ale mowi ze wszystko jest ok ale no jednak
> takie cos mam. Moze cos z pwoikami albo oczodolem?:) Po prostu

Obawiam sie, ze jesli nawet badanie okulistyczne nie dalo diagnozy, to tym
bardziej trudno bedzie ja postawic przez internet. Chyba musisz zbadac sie
jeszcze raz dokladnie, moze u kogos innego.

--
Robert

seromukoid
Stulejka - problem :(