[tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj

1. Data: 2006-02-22 13:30:10

Temat: [tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj
Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze watek na temat i na czasie,
z ciekawosci poczytam.

Z mojej strony - paczek to paczek czyli zadne tam budynie w srodku,
czy adwokaty, czysta marmolada lub roz, a co do samego paczka,
winien byc duzy i lekki, nadzienie powinno byc wczesniej nabite (nie po upieczeniu),
posypany lekko cukrem pudrem, zaden lukier.

tlustepozdrowienia
chesky
-

2. Data: 2006-02-22 13:36:56

Temat: Re: [tluscioch] Twoje NAJ Paczki - tutaj typuj
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
upieczeniu),
> posypany lekko cukrem pudrem, zaden lukier.

Iii tam, co to za pączek, lukier ma być, rozmiar średni ;) - pączek wielki i
nadmuchany to nie pączek, nadziany po smażeniu - pieczony pączek to jakaś
pomyłka.
Agata

3. Data: 2006-02-22 13:51:14

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dthpgb$ha6$...@n...news.tpi.pl, Gusiek at
a...@W...onet.pl wrote on 22/02/2006 14:36:

> Iii tam, co to za pączek, lukier ma być, rozmiar średni ;) - pączek wielki i
> nadmuchany to nie pączek, nadziany po smażeniu - pieczony pączek to jakaś
> pomyłka.

Właśnie, dla mnie wzorcowy pączek to jest taki bardziej "w sobie" a nie duży
i lekki. I oczywiście z lukrem! Ja najbardziej lubię od Bliklego :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

4. Data: 2006-02-22 14:02:36

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> nadmuchany to nie pączek, nadziany po smażeniu - pieczony pączek to jakaś
> pomyłka.

pieczony mialem na mysli rzecz jasna w oleju czyli smazony.

a paczek nadmuchany to nie zadna pomylka tylko czysty paczek, minimum
tluszczu wciagnietego.
o gustach sie nie dyskutuje ! typy, tylko swoje naj typy pisac.

-

5. Data: 2006-02-22 14:18:16

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o gustach sie nie dyskutuje ! typy, tylko swoje naj typy pisac.

Ale o pączkach się dyskutuje ;) A typ napisałam :)) Lukier, marmolada
różana, nie za duży, nie za mały, jeszcze ciepły!
Pozdrawiam, Agata

6. Data: 2006-02-22 14:36:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky wrote:
(...)
> typy, tylko swoje naj typy pisac.

Nieduże, z różą, posypane cukrem pudrem. Oczywiście prawdziwe, czyli
domowe, nie ze sklepu.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2006-02-22 15:46:01

Od: "marek x" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duże, pulchne, żółciutkie wewnątrz koniecznie nadziane obficie konfiturą z
dzikiej róży. Posypka jak dla mnie zbędna.

8. Data: 2006-02-23 11:29:05

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> upieczeniu),
> posypany lekko cukrem pudrem, zaden lukier.

Jakie są najlepsze pączki, tego nie wiem - lubię pączki z Tesco, bo mają
fajnie chrupiący lukier a nie taką błotnistą ciapaję. Natomiast powiem Wam
jakich pączków nigdy więcej nie kupię.
Przed 5 minutami wróciłam ze sklepu i jestem zła jak wszyscy diabli :/
Wracając z dzieckiem ze szkoły zaszłam do PiP co by kupić rodzince chociaż
po 1 symbolicznym pączku z okazji Tłustego Czwartku. Wybór (co dziwne) nie
był wielki: były pączki z marmeladą (tańsze) i pączki z bitą śmietaną
(droższe). Ponieważ dziecię moje nie cierpi pączków z marmeladą kupiłam 2
takie i 2 inne.
I wiem już na pewno, że nigdy więcej nie kupię pączków z bitą śmietaną, bo
to jest po prostu oszustwo i tyle. Są to, jak się okazuje, stare
(wczorajsze, przedwczorajsze) pączki z marmeladą, przecięte tak by tej
marmelady nie było widać i posmarowane jakąś żółtą paciają, bo na pewno nie
była to bita śmietana - raczej masa budyniowa, na dodatek zwarzona.
To tyle.... Smacznego życzę
Ania (zdegustowana)
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

9. Data: 2006-02-23 12:32:15

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marmelady nie było widać i posmarowane jakąś żółtą paciają, bo na pewno
> nie była to bita śmietana - raczej masa budyniowa, na dodatek zwarzona.
Miałam dzisiaj podobnie. 20 minut stania w kolejce, nie widać było jakie
mają pączki bo ludziska się tłoczyli i wszystko zasłaniali. Ale ładnie
pachniało. I co dochodzę do lady a tam jakieś wielkie stwory lezą z dziwnym
lukrem i każdy jakimś cudem posypany. Kupiłam tylko śmietanę do zupy i
wyszłam.

Anet niestety bez pączków

10. Data: 2006-02-23 13:07:08

Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Duże, pulchne, żółciutkie wewnątrz koniecznie nadziane obficie konfiturą z
>dzikiej róży. Posypka jak dla mnie zbędna.

Dokłądnie takie pączki, sprzedawane są w mojej miejscowości w pewnej sieci
cukierni...::):). Mniam......:):):)

chybryda [:*]
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

jak zrobic pomidorowa zupe-krem?
Minimum 5...
Faworki
pączki :-))
Pizza - Kamień do wypieku. Ktos testował?