"tłuste życie"

1. Data: 2001-09-17 08:40:11

Temat: "tłuste życie"
Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest wśród Was, grupowicze, ktoś będący na "diecie Kwaśniewskiego"?
Mam częste skurcze żołądka i chciałabym wiedzieć czy taki styl żywienia
pomógłby mi wyleczyć tę dolegliwość.

2. Data: 2001-09-17 10:06:59

Temat: Re: "tłuste życie"
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9o4cnc$e06$1@news.tpi.pl>, i...@p...onet.pl says...
> Czy jest wśród Was, grupowicze, ktoś będący na "diecie Kwaśniewskiego"?
> Mam częste skurcze żołądka i chciałabym wiedzieć czy taki styl żywienia
> pomógłby mi wyleczyć tę dolegliwość.

Chyba zle zadalas pytanie - wiekszosc "uzytkowników" tej "diety" to
wyznawcy. Wiec i tak ci odpowiedza ze wyleczysz chorobe - bez wzgledu na
to czy to skurcze zoladka czy zlamana noga (no moze tu by nie zabierali
glosu).

3. Data: 2001-09-17 10:37:31

Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Sep 2001, jacek wrote:

> [...]
>chorobe - bez wzgledu na to czy to skurcze zoladka czy
>zlamana noga (no moze tu by nie zabierali glosu).

O tego typu dietach jest najpierw glosno, a potem troche to
cichnie. Tak sie stalo i w przypadku pana Kwasniewskiego:)
Mama sie kiedys tym zainteresowala, kazala mi jesc jakies
placki, bardzo niedobre. No i ogolnie jakies tam takie
zarelko. Nic a nic mi sie od tego nie dzialo, jedzenie
jak jedzenie. Tyle ze niedobre. Zadnych skutkow na plus,
ale i zadnych na minus. Tyle ja moge powiedziec o tej
"diecie" :)

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l

4. Data: 2001-09-17 11:59:39

Od: "Izunia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zainteresowanie.
Szukam, szukam..... jak ukoić nerwy
a nie mam coś przekonania, że tłuszcz mi w tym pomoże

5. Data: 2001-09-17 12:42:27

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za zainteresowanie.
> Szukam, szukam..... jak ukoić nerwy
> a nie mam coś przekonania, że tłuszcz mi w tym pomoże

Zapraszam na serwer
tam się więcej dowiesz....

"Jadarek" - Dariusz Kral (2 lata "na Kwaśniewskim" - waga się utrzymuje,
kamieni w nerkach i w woreczku nie ma, biochemia krwi O.K. sił do działania
starcza a jem jeszcze mniej niż rok temu ;-))) )

PS. Ten serwer będzie chyba niedługo zamknięty - może to spowodować duży
"napływ" optymalnych na tę grupę ;-) chyba , że pomożecie w głosowaniu...

6. Data: 2001-09-17 13:38:54

Od: "styro" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
działania
> starcza a jem jeszcze mniej niż rok temu ;-))) )

Nie jestem przekonany, znam przypadki ze ludzie po kwasniewskim umierali,
jeden czlowiek w Usa nawet. I ktos kto jadl a potem przestal, zmarl po tym
jak zaczal jesc normalnie.

Ta dieta pewnie nie jest dobra dla wszystkich. Zalezy od przemiany materii i
jeszcze paru innych rzeczy.

Pozdro all.

7. Data: 2001-09-17 16:44:10

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem przekonany, znam przypadki ze ludzie po kwasniewskim umierali,
> jeden czlowiek w Usa nawet. I ktos kto jadl a potem przestal, zmarl po tym
> jak zaczal jesc normalnie.

Znasz? Osobiście? Czy może słyszałeś plotki. Ja od ponad trzech lat "na
Kwaśniewskim" odzyskałam zdrowie, a było ze mną źle. A skurcze żołądka - to
może właśnie protest żołądka przeciw temu, co dostaje do strawienia, co? Nie
uważasz? No bo jak inaczej może organizm protestować jeśli nie bólem,
skurczami, nudnościami, osłabieniem itp. objawom?

> Ta dieta pewnie nie jest dobra dla wszystkich. Zalezy od przemiany materii i
> jeszcze paru innych rzeczy.
>
> Pozdro all.

Pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2001-09-17 16:50:56

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za zainteresowanie.
> Szukam, szukam.....

Kto szuka ten znajdzie.Jest kilka stron na ten temat, ale dieta optymalna to
nie tabletka, która działa natychmiast i niestety krótko, poza tym wymaga od
stosującego pewnej wiedzy, by nie robić błędów i sobie nie zaszkodzić.

9. Data: 2001-09-18 05:43:14

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem przekonany, znam przypadki ze ludzie po kwasniewskim umierali,
> jeden czlowiek w Usa nawet. I ktos kto jadl a potem przestal, zmarl po tym
> jak zaczal jesc normalnie.

Czy nie chodzi o przypadek samobójstwa ? Człowiek zaczął jeść w/g
Kwaśniewskiego ale poszedł na jakieś badania, lekarze go postraszyli "że
miażdżyca" i inne takie, odstawił dietę i po paru miesiącach (?) wróciła
depresja no i... przykre.

Żadna , powtarzam żadna z osób z mojego otoczenia, która zdecydowała się na
przejście na ŻO nie miała problemów. Natomiast znane mi (zwłaszcza i z
i-netu) przypadki pogorszenia stanu zdrowia są tak nieliczne w stosunku do
ilości osób, które odzyskały/poprawiły stan swojego zdrowia, że wymagałoby
to dokładnego zbadania czy faktycznie poprawnie stosowały ŻO. Sam wiem ; bo
na początku popełniałem błędy ; jak ciężko (zwłaszcza leniuszkom-liczenie !)
poprawnie stosować Żywienie Optymalne. Obserwuję, że osoby które dopiero
zaczynają "rzucają" się na optymalne produkty ale niestety nie liczą
zawartego w nich Białka/Tłuszczu/Węglowodanów i tak nawet jedząc dania
optymalne NIE SĄ na Diecie Optymalnej ! Chodzi przede wszystkim o zachowanie
PROPORCJI !!!

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Dla uważnych czytelników grupy : lekarka prowadząca mojej mamy z coraz
większym zdziwieniem i niedowierzaniem obserwuje jej każdą wizytę i
"wymyśla" coraz to nowe badania, raz nawet wypsnęło się jej cuś "o cudzie"
;-)

10. Data: 2001-09-18 09:13:31

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak zaczal jesc normalnie.
>
> Ta dieta pewnie nie jest dobra dla wszystkich. Zalezy od przemiany materii i

Masz rację, ta dieta jest przede wszystkim dla ludzi, którzy cokolwiek
orientują się w biochemii własnego organizmu. Tak jak przyszły kierowca musi
poznać przepisy drogowe, zanim dostanie prawo jazdy, po to, aby sobie i innym
na drodze nie zagrażać. W medycynie całą odpowiedzialność za leczenie "bierze"
na siebie lekarz. Rozwój specjalizacji tę odpowiedzialność jednak rozmywa i
coraz częściej bardzo schorowany człowiek zostaje ze swoimi problemami sam.

Pozdrawiam
Krystyna

Ile jest zasad azotowych?!?!?!?!?!
Jumpers knee !!!
"puste" kalorie
kalorie...
Reflux oesophagiyis i Gastritis billiaris?