to może być przełom

71. Data: 2008-04-16 17:54:44

Temat: Re: to może być przełom
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Nie chce być mentorski, ale taka jest prawda. Nie podsłuchuję ludzi.

słyszałeś przypadkiem. nie celowo. masz wiedzę, która cię boli.
albo żona przyjaciela przyszła z płaczem i wyznała ci swą winę.

> Jak bufona mentorowatego.

masz całkiem trzeźwy obraz swojego ja :)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

72. Data: 2008-04-16 22:33:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> słyszałeś przypadkiem. nie celowo. masz wiedzę, która cię boli.
> albo żona przyjaciela przyszła z płaczem i wyznała ci swą winę.

Masz na to odpowiedź w poprzednim poście, w części którą wyciąłeś zamiast
przeczytać.
Jakby przyjaciela żona przyszła do mnie z czymś takim, to chyba traktowała
by mnie jak swojego przyjaciela. Proponujesz mi być męską szowinistyczna
świnią.

> masz całkiem trzeźwy obraz swojego ja :)

To mnie nie śmieszy. Mam trzeźwe spojrzenie lecz mało inteligencji. :!

michał

73. Data: 2008-04-19 21:56:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jakby przyjaciela żona przyszła do mnie z czymś takim, to chyba
> traktowała by mnie jak swojego przyjaciela. Proponujesz mi być męską
> szowinistyczna świnią.

mam znajome małżeństwo.
obydwoje są dla mnie przyjaciółmi. ja nie wiem co bym zrobił gdyby jedno
z nich mi powiedziało.

nie można mieć wszystkiego :)

74. Data: 2008-04-19 22:11:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> mam znajome małżeństwo.
> obydwoje są dla mnie przyjaciółmi. ja nie wiem co bym zrobił gdyby
> jedno z nich mi powiedziało.

Może prawdziwy przyjaciel nie pakowałby Cię w taką kabałę.
W każdym razie miałbyś moralne prawo powiedzieć: Nie mieszaj mnie do tego.
Oboje jesteście moimi przyjaciółmi i nie chcę stawać przeciwko żadnemu z
Was.

Wystarczy to, co niezbędne, of course.

michał

75. Data: 2008-04-19 23:16:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> Oboje jesteście moimi przyjaciółmi i nie chcę stawać przeciwko żadnemu z

no ale życie pokazuje że jesteśmy ułomni. i pakujemy sie w kabały.

76. Data: 2008-04-20 01:23:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> no ale życie pokazuje że jesteśmy ułomni. i pakujemy sie w kabały.

To prawda, ale czyż nie po to istnieja grupy dyskusyjne, żebyśmy przed tą
ułomnością nawzajem się przestrzegali?

michał

77. Data: 2008-04-20 07:17:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To prawda, ale czyż nie po to istnieja grupy dyskusyjne, żebyśmy przed
> tą ułomnością nawzajem się przestrzegali?

raczej po to, abyśmy zawiązywali znajomości i pielęgnowali ułomności

78. Data: 2008-04-20 10:27:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> raczej po to, abyśmy zawiązywali znajomości i pielęgnowali ułomności

Pozostaje jeszcze koncepcja złotego środka: Pielęgnuj ułomności, a ja bedę
przestrzegał przed nimi.

Pierwsza rada z serii przestrzegania: Nigdy nie zgadzaj się na udział w
rozkładaniu związku, w którym przynajmniej jedna z osób jest Twoim
przyjacielem! Jeśli chcesz pomóc, to tylko w negocjacjach dla jego
utrzymania! Oczywiście jeśli nie chcesz stracić przyjaciela.

michał

Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Re: A może nie kupować chińszczyzny?