tonery i tzw vanish

1. Data: 2006-01-15 12:11:32

Temat: tonery i tzw vanish
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
własnie przeglądam wizaż i szkołę makijażu.Jest tam napisane o tonerach.
Niestety jakoś w KW nie znalazłam żadnych podobnych produktów - są one
specjalnie odróżnione od korektorów. Czy wsytępuja one tylko jako kosmetyki
profesjonalne? W archiwum na podobny temat jest tylko jeden wątek z jednym
postem, ale z 2002. Czy coś się w tej kwestii zmieniło?
Znalazłam też coś takiego.
"Sińce pod oczami; największym problemem są zmarszczki mimiczne, w których
zbiera się nadmiar kosmetyków. Dlatego w tych partiach unikaj ciężkich
korektorów pudrowych w sztyfcie, lepsze są te płynne. Wizażyści, pokrywając
cienie, często posługują się jasno-seledynowym korektorem tzw. Vanish'em.
Jest doskonały kosmetyk używany w filmie, sesjach fotograficznych i na
pokazach ale niestety dostępny jest jedynie w sklepach dla
profesjonalistów".
Czy macie doświadczenie z takim produktem?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2006-01-15 23:14:46

Temat: Re: tonery i tzw vanish
Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Wizażyści, pokrywając
> cienie, często posługują się jasno-seledynowym korektorem tzw. Vanish'em.
> Jest doskonały kosmetyk używany w filmie, sesjach fotograficznych i na
[ciach]

hmmm... zielone papckadlo naprawde fajnie tuszujace jakies czerwonawe
wypryski i tego typu sprawy mialam kiedys z la rocha bodajrze... czy
vichy... nie wiem czy o cos takiego ci chodzi, ale bylo seledynowo-zielone i
dobrze tuszowalo czerwone sprawy na buzi :)
nie wiem czy pomoglam, ale pozdrawiam ;)
trotka

1. Data: 2006-01-16 09:51:55

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie doświadczenie z takim produktem?

tonery faktycznie wiekszosc profesjonalne ,mozesz zastapic je baza pod
podkład ,dzialaj na tej samej zasadzie,jakies czas temu dior mial
swietnr toney ,niestety juz ich nie ma.
co do vanisha to lubie ,uzywam na codzien.
p.

1. Data: 2006-01-16 14:34:25

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> [...]
> swietnr toney ,niestety juz ich nie ma.
> co do vanisha to lubie ,uzywam na codzien.

Pamana, wiem, że Ty profesjonalistka jesteś, ale gdzie kupujesz taki
vanish - można się w to gdzieś zaopatrzyć?
Ela

parafina - avon
Aaaaaaaaaaa HELP
sposoby na cellulit