tonic oceanic z białą herbatą

1. Data: 2004-10-21 08:32:07

Temat: Re: tonic oceanic z białą herbatą
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cl5rri$l0v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
rezultaty.

> zawsze można się przerzucić na kosmetyki naturalne, wiele firm takie
> produkuje. z drugiej strony, składniki naturalne też często uczulają,
tyle,
> że taką alergię łatwiej wykryć i wiedzieć o niej wcześniej (np. na aloes,
> rumianek). podrażnienia chyba najczęściej są powodowane przez sztuczne
> barwniki i środki zapachowe. a wszelkie rekordy w ilości składników na
> opakowaniach to bije chyba Avon. na niektórych jest lekko po 40...

To prawda ale równie często a nawet powiedziałabym, że częściej uczulają
witaminy (wit. C tu króluje), retinol, substancje będące filtrami
słonecznymi i składniki pochodzenia naturalnego jak zioła, algi i inne.

Nie tylko produkty Avon mają dużo składników. Przed chwilą wzięłam do ręki
krem Clinique Anti-Gravity pod oczy i tam jest 51 składników różnych
różnistych. Większość bardziej zaawansowanych kosmetyków musi mieć w swoim
składzie różne substancje. Nie wystarczy sam olej i woda żeby zrobić krem.
Coraz więcej wymagamy od kosmetyków - żeby nawilżały, były antybakteryjne,
nie zatykały porów, miały filtry, odżywiały skórę, miały witaminy i
składniki mineralne i wygładzały i prasowały zmarszczki i rozjaśniały
przebarwienia i nie uczulały, no i ładnie pachniały i żeby po 2 tygodniach
nie psuły się itd. itp. Można tak wymieniać w nieskończoność.
IMO nie ma sensu przeżywać, że obecnie tyle "chemii" jest w kosmetykach.
Chemia to nie tylko szkodliwe składniki, chemia to wszystko co jest wokół
nas i w nas również. Czytając skład kosmetyku można znaleźć dużo składników
pochodzenia naturalnego tylko trzeba je znać i rozumieć co się czyta. Jak
się nie ma pojęcia pojęcia o chemii i angielskim to faktycznie mozna sobie
wyobrażać co w tych kosmetykach siedzi.
Jesli ktoś lubi kosmetyki naturalne, proszę bardzo może robić sobie kremy i
mydła - jego wola. Chce się smarować oliwą - ok.
Ja pozostanę jednak przy nowoczesnych kosmetykach, dających dużo dobrego
mojej skórze.

pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-10-21 08:54:12

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia <j...@S...wp.pl> napisał(a):
> Jak się nie ma pojęcia pojęcia o chemii i angielskim

albo raczej o łacinie.

1. Data: 2004-10-21 09:00:20

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo raczej o łacinie.

też, nazwy łacińskie odnoszą się do ekstraktów roślinnych itp.

1. Data: 2004-10-21 10:03:32

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Kosmetyki == Chemia.
> Swoją drogą czego się spodziewałaś? Historii? Geografii? Biologii?

Źle mnie zrozumiałaś. Nie chodziło mi o to, że wogóle chemii w kosmetykach
ma nie być, ale o to, że jest jej za dużo, a dzieje się tak chyba dlatego,
że tak jak wspomniała Joasia, wymagamy coraz wiecej od kosmetyków, :
"...żeby nawilżały, były antybakteryjne, nie zatykały porów, miały filtry,
odżywiały skórę ..."itd.
Chcemy mieć wszystko w jednym kosmetyku, a chyba nie ma jednego cudownego
składnika na wszystkie nasze potrzeby.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-21 10:13:24

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak sama? Bez zadnych dodatkow? Ja slyszalam, ze picie codziennie 1 lyzki
> oliwy dobrze robi na cere. Sprobowalam raz czy dwa, dla mnie nie do
> przelkniecia.
> A.

Na picie oliwy bym się nie zdecydowała, ale spróbuj użyć samej oliwy z
oliwek zamiast kremu na twarz albo jako balsamu do ciała. Ja na razie
zaczęłam od stosowania oliwy na noc na twarz i jako balsam - szczególnie na
wysuszoną skórę moich nóg. Moje pierwsze wrażenia: skóra robi się gładka i
bardzo miękka w dotyku.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-21 15:06:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-21 12:13,Użytkownik Alicja ziewnął szeroko i rzekł:

> Na picie oliwy bym się nie zdecydowała, ale spróbuj użyć samej oliwy z
> oliwek zamiast kremu na twarz albo jako balsamu do ciała.
Balsam do ciała to jeszcze, ale na twarz...? A porów nie zatyka?

Krusz
zaciekawiona

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-22 06:50:37

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Balsam do ciała to jeszcze, ale na twarz...? A porów nie zatyka?
>
> Krusz
> zaciekawiona

Mi nie zatyka, chociaż cerę mam mieszaną.
Zobaczymy co będzie dalej, bo oliwę użyłam dopiero kilka razy.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-22 08:59:26

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mi nie zatyka, chociaż cerę mam mieszaną.
> Zobaczymy co będzie dalej, bo oliwę użyłam dopiero kilka razy.

Jakiej oliwy uzywasz? I kiedy? Przed snem? Czy w ciagu dnia? Czy oliwa ma
tez wlasciwosci antyzmarszczkowe?
A.

1. Data: 2004-10-22 09:55:52

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiej oliwy uzywasz? I kiedy? Przed snem? Czy w ciagu dnia? Czy oliwa ma
> tez wlasciwosci antyzmarszczkowe?
> A.

Używam oliwy Goccia d'oro w takiej zielonej puszce. Nakładam tylko na noc,
przed snem. Oliwa posiada substancje przeciwutleniające, spowalniające
procesy starzenia, więc na pewno działa antyzmarszczkowo, poza tym bogata
jest w witaminy oraz co ciekawe posiada naturalny fitr ochronny UV 20, więc
można ją stosować do opalania.
Więcej ciekawych informacji o oliwie znajdziesz na stronie
http://kobieta.interia.pl/uroda/pielegnacja/news?inf
=477365

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-22 11:49:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-22 11:55,Użytkownik Alicja ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> jest w witaminy oraz co ciekawe posiada naturalny fitr ochronny UV 20, więc

A jeszcze tak z ciekawości: a co robisz z włosami, kiedy już nasmarujesz
twarz oliwą? Bo to tłuste przecież. Upinasz jakoś?

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

Lupiez pomoglo!
kenzo
szkola kosmetyczna w Rzeszowie???
Avon African shea butter body scrub chwale i pytam o podobny zapach;)
depilacja