t...@t...net

1. Data: 2001-03-26 23:32:58

Temat: t...@t...net
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :))

Nois dal mi twoj adres zebym cie zapytal o zakupy w amazon.co.uk

Chcialem sobie zamowic jeden film , eraserhead - glowa do wycierania Lyncha
ale jest problem bo nie mam karty kredytowej :((
Nois mowil ze ty cos zamawiasz czesto z amazon wiec moze moglbys mi zamowic
ten film na vhs
Jestem z warszawy , moge podzucic kase jakby cos, dosyc mi zalezy bo dlugo
juz tego szukam
W srode bede sie widzial z noisem to z nim o tym pogadam
Co o tym myslisz ? odpisz

Adam Renton

1. Data: 2001-03-27 00:04:12

Temat: Re: t...@t...net
Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"renton" <r...@b...pl>

>Chcialem sobie zamowic jeden film , eraserhead - glowa do wycierania
Lyncha ale jest problem bo nie mam karty kredytowej :((
To się powinieneś cieszyć, bo jeszcze umożliwiłbyś nam dokonywanie zakupów
na twój rachunek :-)))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.00.00.46
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

tak czy nie?
Psychologia w 14 BEPOLu
prywatność w związku