tonik

1. Data: 2003-06-27 09:47:41

Temat: tonik
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie, otóż mam cerę mieszaną (więc strefa T przetłuszczająca się a
policzki raczej normalne, czasem suche). Jak na razie używam rano i wieczorem
toniku bezalkoholowego Czysta Cera (Dax) i na to rano krem matująco-
nawilżjący AA (z mikrogranulkami absorbującymi sebum)(niezbyt matuje, ale jak
na razie nie mam nic innego na oku), na noc jakieś preparaty antytrądzikowe.
I tu moje pytanie czy przy takiej cerze mogę (może powinnam) używać rano
toniku nawilżającego (np.AA Oligovital,BioCamill YR), czy będą one zostawiać
tłusty film? czy cera nie będzie się bardziej przetłuszczać? czy będzie to
dobre rozwiązanie? Za wszelkie porady z góry dziękuję :)

1. Data: 2003-06-27 10:00:54

Temat: Re: tonik
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zostawiać
> tłusty film? czy cera nie będzie się bardziej przetłuszczać?

Witaj,
Przy tłustej, dojrzałej cerze używam rano Bio-Calmille i zapewniam Cię, że
nie zostawia tłustego filmu i buzia się po nim nie przetłuszcza. Ba - jest
to jak na razie jedyny tonik, po którym się nie przetłuszczam na potęgę i po
którym twarz się nie klei! Godny polecenia, jak najbardziej :)
Magda

1. Data: 2003-06-27 13:53:22

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
tez mam taka cere jak Ty.Uzywam toniku nawilzajacego z YR (bardzo dobry jest
tez z Avonu). A co do kremu to rewelacyjny jest matujacy Pond's. Ja szukalam
czegos innego rownie dobrego ale poki co nie znalazlam.Teraz mam
matujaco-nawilzajacy Eris 20 ale jest taki sobie, Pond's duzo lepsiejszy

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-06-27 14:17:59

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> mam pytanie, otóż mam cerę mieszaną
> Jak na razie używam rano i wieczorem toniku bezalkoholowego Czysta
> Cera (Dax)

IMO to on nie jest najlepszy. Wolę zdecydowanie SekretyUrody Dax'a.

> i na to rano krem matująco- nawilżjący AA (z
> mikrogranulkami absorbującymi sebum)(niezbyt matuje,

O rany, a dla mnie ten krem to istne zbawienie! Mam cerę mieszaną, ale
tak, że policzki są suche jak diabli, reszta zaś przetłuszcza się
ssssstraszliwie. I właśnie ten krem sprawia, że cera robi się
_normalna_ przez pół dnia, no później to już wyglądam jako-tako, ale i
tak w miarę nieźle;)

> na noc jakieś preparaty
> antytrądzikowe. I tu moje pytanie czy przy takiej cerze mogę (może
> powinnam) używać rano toniku nawilżającego (np.AA
> Oligovital,BioCamill YR), czy będą one zostawiać tłusty film?

Ostatnio używałam toniku Sorayi z serii Anty, ale poza ceną to raczej
mnie nie zachwycił. Teraz przerzuciłam się na Garnier Świeża Skóra.
Jest do każdego rodzaju cery, i rzeczywiście, do mojej nadaje się
wyśmienicie, nie lepi się ani nic z tych rzeczy, przyjemnie pachnie i
nawilża:)

--
mips

1. Data: 2003-06-27 14:26:02

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uwielbiam tonik matujacy z Avonu z talkiem [ podobny, choc lepszy ma
Clarins, ale ta cena czasem dziaal odstraszajaco]
I na to krem Garnier czysta skora
U mnei dziala
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-28 10:03:00

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości:

> tez mam taka cere jak Ty.Uzywam toniku nawilzajacego z YR (bardzo dobry
jest
> tez z Avonu). A co do kremu to rewelacyjny jest matujacy Pond's.

Matujący Pond's... To chyba był mój pierwszy krem matujący...:). Jak
poszłampo niego do sklepu (zachęcona reklamą) i zapytałam sprzedawczynię o
krem matujący Pond's to powiedziała - "Niestety nie mamy żadnego kremu
MUTUJĄCEGO" Ehh..wróciły wspomnienia :P. Swoją drogą daaawno już tej firmy
nie widziałam na półkach... ale może ja źle patrzę, rozejrzę się dokładniej
jutro.
________
sheba 20

1. Data: 2003-06-28 11:09:44

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MUTUJĄCEGO" Ehh..wróciły wspomnienia :P. Swoją drogą daaawno już tej firmy
> nie widziałam na półkach... ale może ja źle patrzę, rozejrzę się

Witam

Jezeli chodzi o Ponds`a to widzialam go tylko w supermarketach i sa
rozne rodzaje. Przmierzam sie do kupna takiego tlenowego. W drogeriach
raczej go nie oferuja tylko ciekawe czemu? Nie sa drogie a podobno dobre.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-28 12:07:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

moj tez, i to calkiem niezly byl. i pachnial ladnie.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

polsko-wloska relacja pourlopowa [dla cierpliwych]
Gdzie makijaż - KRAKÓW
oko piecze
żółty cień do powiek
Suszarka