torbiel

1. Data: 2002-03-26 16:15:18

Temat: torbiel
Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam ogromną prośbę. Bardzo zależy mi na tym, aby dowiedzieć się (z pewnego
źródła)
co to jest torbiel na nerce, na czym polega to schorzenie i jakie są metody
leczenia?

na wyniku USG napisane jest: "W nerce lewej, w okolicykielichów
środkowo-dolnych-torbielka średnicy 8 mm, o nieco grubszej ścianie od jednej
strony".

2. Data: 2002-03-26 19:50:08

Temat: Re: torbiel
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ali <r...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7q6ua$5gh$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> na wyniku USG napisane jest: "W nerce lewej, w okolicykielichów
> środkowo-dolnych-torbielka średnicy 8 mm, o nieco grubszej ścianie od
Czesc
Takich malych torbieli na narkach (a poprawniej w nerce) nie leczy sie, nie
jest to zadne schorzenie i torbiel taka nie uposledza funkcji nerki.
To po prostu taka "uroda " nerki -nic groznego.
Warto tylko o niej pamietac lub miec przy sobie wynik badania przy
ewentualnych nastepnych usg aby oszczedzic nastepnemu lekarzowi domyslow
czy to cos nowo powstalego czy juz byla wczesniej stwierdzona.
Pozdrawiam Karolina

3. Data: 2002-03-27 11:19:19

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto tylko o niej pamietac lub miec przy sobie wynik badania przy
> ewentualnych nastepnych usg aby oszczedzic nastepnemu lekarzowi domyslow
> czy to cos nowo powstalego czy juz byla wczesniej stwierdzona.
I nie dziwic sie jak w nastepnym USG nic nie bedzie...
--
--------------
Krzysiek, EBP

4. Data: 2002-03-27 17:24:04

Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suzuki Nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> I nie dziwic sie jak w nastepnym USG nic nie bedzie...
> --

byla stwierdzona juz dawno temu...jakies 5 lat temu.......ale nie
powiekszyla sie...

> Krzysiek, EBP

Zatoki
Zgaga - czy to juz bylo?