tort-cukiernia-Warszawa-OT

1. Data: 2002-01-18 22:10:04

Temat: Re: tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>napisz wrazenia. ja sie zakochalam w tych ciastach i staram sie omija je
>szerokim lukiem, bo kurka nie moge sie opamietac:)

ciekawa reakcja na zakochanie..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-19 06:35:47

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002 20:48:18 +0100, Konrad Brywczyński
<b...@w...pdi.net> wrote:
>Za naszych czasów to tam była najpierw taka sala TV, a potem znów (drugi)
>bufet. Ten drugi bufet to już chyba nie za Twojej bytności, a nie jestem
>pewien, czy i nie po mojej maturze, ale chyba jednak jeszcze nie.
>Jak się wchodziło wejściem A, to stołówka była po lewej stronie, drugie drzwi.

owszem, owszem! za pierwszymi drzwiami tymczasem byl sobei maly
przedsionek, a za nim profesor piskorz uczyl laciny!

>Kołchoźnic już raczej wtedy nie było. W każdym razie ja nie pamiętam.

kolchoznice byly chyba przez jakis czas dluuugo zanim ja w ogole
przyszlam do tej szkoly, potem zdjecto je (chyba na wniosek URS -
podobno byl taki okres, ze kazdy kandydat na przewodniczacego w
programie wyborczymobiecywal usuniecie 'ryb' ze stolowki, ale ja jakos
takich teksow nei pamietam), potem wrocily i bylyprzez cale 4 lata
mojego reytaniactwa aktywnego. podobno usunieto je skutecznie dopiero
w 1995 roku.

pozdrowienia,
kamila

--
/"\ ||
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS

1. Data: 2002-01-19 09:45:08

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa reakcja na zakochanie..

bo sie zbyt powiekszam od tej milosci:)))

1. Data: 2002-01-21 08:28:02

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Rena <r...@p...pl>

> bo sie zbyt powiekszam od tej milosci:)))

Hmm, wiele kobiet powieksza sie od milosci... ;-))

K. Kot

1. Data: 2002-01-21 13:36:04

Od: <t...@n...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:
> dla mnie najpyszniejszy jest kokosowo-czekoladowy. nie jest w ciaglej
> sprzedazy, trzeba go zamowic min. 1 dzien wczesniej - odlot w gebie:)

Zgadzam sie, jest chyba najlepszym ciastem "bez maki" :) jaki kiedykolwiek
jadlam :) Aczkolwiek po jednym kawalku czlowiek czuje sie tak syty, ze ... ze
az czuje, ze utyl w ciagu paru minut.... ale kurcze, nie czuc zadnego
np. migdalowego posmaku (no, ja wystarczy ze tylko pare(3) kropel wpuszcze do
tzw kremu, zeby ow krem zaczal smierdziec jakims estrem jak spaliny samochodowe....),
fantastyczny smak lekkiej smietany, kokosu i (nie gorzkiej i niezbyt slodkiej)
czekolady. Cos fantastycznego. Kurcze. Za przeproszeniem zapachy z zoladka
po spozyciu rowniez sa bardzo stonowane.... ;))) nie trzeba sie wspomagac
zadna herbatka ulatwiajaca trawienie ;>

Sorki za post bez przepisow :> i tak bardzo rzadko sie odzywam :) wole
czytac :), nawet gdy nie ma tu przepisow :>

Pozdrawiam
t.

1. Data: 2002-01-24 12:44:34

Temat: Re:Konrad B.!! ;-)) tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad, a wspomniany przepis mamy z kremem na budyniu??
Poprosze, bo ciagle szukam domowych, nietlustych kremow
Barbara

1. Data: 2002-01-24 17:41:58

Temat: Re: Re:Konrad B.!! ;-)) tort-cukiernia-Warszawa-OT
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B.Z." <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> Konrad, a wspomniany przepis mamy z kremem na budyniu??
> Poprosze, bo ciagle szukam domowych, nietlustych kremow

Przepraszam, miałem urwanie głowy - tłumaczenie, egzaminy...

Ale już się poprawiam.

Masa:
Utrzeć 1 kostkę masła z 1 kostką margaryny i 40 dkg cukru pudru.
Dolać ostudzony pod przykryciem budyń (taki z torebki zrobiony),
wymieszać dokładnie.

Do masy można dodawać kawę, kakao, skórkę z cytryny, aromaty,
orzechy, wiórki kokosowe...

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

makaron z boczkiem ale nie carbonara
Ciasteczka - slimaczki
rondel a wok