(tort) pytanie o krem - dosc wazne i pilne

1. Data: 2004-08-27 18:10:26

Temat: (tort) pytanie o krem - dosc wazne i pilne
Od: "Officeman" <officeman@[no***spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
moje pytanie brzmi nastepujaco:
czy kremem z bitej smietany przelozyc biszkopt dzisiaj czy lepiej jutro,
tort ma byc gotowy na godzine 15:00
prosze o odpowidz, dawno nie robilam tortow i nie pamietam czy jak zrobie go
dzisiaj to jutro bedzie za bardzo mokry, czy odrwotnie jak zrobie go rano
(czyli przeloze bita smietana) to bedzie za suchy, cierpliwie czekam na
odpowidzi

--
z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faraonka

1. Data: 2004-08-27 18:23:54

Temat: Re: (tort) pytanie o krem - dosc wazne i pilne
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Officeman wrote:
> [...]
> dzisiaj to jutro bedzie za bardzo mokry, czy odrwotnie jak zrobie go rano
> (czyli przeloze bita smietana) to bedzie za suchy, cierpliwie czekam na

Jak porzadnie nasaczysz biszkopt, to nie bedzie suchy tak czy inaczej ;)
Ja bym krakowskim targiem zrobila jutro wczesnie rano.

Kot nafaszerowany winogronami, mrrrrr...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-27 18:27:51

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja robiac taki tort ( gotowy biszkopt, ktorego nie nasaczam) przechowuje
w lodowce i nie nasiaka on zbytnio. Zawsze tylko uwazam , aby nie
przeszedl lodowkowymi zapachami :)
Moim zdaniem nic mu sie przez noc nie stanie.

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-08-27 19:48:45

Od: "Officeman" <officeman@[no***spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeszedl lodowkowymi zapachami :)
> Moim zdaniem nic mu sie przez noc nie stanie.

dzieki za rady wydaje mi sie ze jednak zrobie to dzisiaj ale pozno w nocy
czyli za jakas godzinke, albo dwie, bo jutro rano nie za bardzo bede miec
czas

z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faraonka
--