toster

1. Data: 2003-01-03 10:29:27

Temat: toster
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Planuje zakup tostera. Na co trzeba zwrocic uwage przy zakupie ww. sprzetu i co
jest obecnie najlepsze na rynku?
Pozdr.
D.

1. Data: 2003-01-03 14:17:32

Temat: Re: toster
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Roznie to sie nazywa, ale rowniez spotkalem sie z nazwa sandwich (pod taka
wystepuje w sklepach).
Pozdr.

1. Data: 2003-01-03 14:28:33

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> napisał
> Roznie to sie nazywa, ale rowniez spotkalem sie z nazwa sandwich (pod taka
> wystepuje w sklepach).

A wiesz co chcesz kupić? Bo moim skromnym znadniem maszynka do tostów i
sandwich'y to nie to samo. Wspólne może być pieczywo.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-01-03 15:06:27

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> <d...@p...onet.pl> napisał
>
> A wiesz co chcesz kupić? Bo moim skromnym znadniem maszynka do tostów i
> sandwich'y to nie to samo. Wspólne może być pieczywo.

Na stronie:
http://www.expo-service.com.pl/index.htm

jedno nazywa sie "toster" a drugie "opiekacz do kanapek".

Jednakze AFAIR sa firmy, ktore jedno i drugie nazywaja "toster".

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2003-01-04 17:20:05

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A wiec konkretnie chodzi mi o sandwich - robi grzanki kanapki z nadzieniem.
Pozdr.
D.

1. Data: 2003-01-04 22:22:38

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Planuje zakup tostera. Na co trzeba zwrocic uwage przy zakupie ww. sprzetu
i co
> jest obecnie najlepsze na rynku?

Zeby wygladal na taki co nie rozleci sie po kilku razach używania.

Karol

1. Data: 2003-01-06 09:44:30

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl wrote:

> A wiec konkretnie chodzi mi o sandwich - robi grzanki kanapki z nadzieniem.
> Pozdr.
> D.

Warto wybrać model, który ma wyjmowane te "patelnie" (brakuje mi
odpowiedniego słowa) na które kładzie się kanapki. Zdecydowanie ułatwia
to czyszczenie. I jeszcze dobrze żeby miał wskaźnik nagrzania.
Od 1,5 roku mam opiekacz Moulinexu i jestem z niego zadowolona. Niestety
nie znam modelu.

Pozdrawiam
Magda M

1. Data: 2003-01-07 08:53:20

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda Marszalek-Mikolajczak" <m...@p...onet.pl.nospam>
wrote in message news:3E194FFE.6020606@poczta.onet.pl.nospam...
> Warto wybrać model, który ma wyjmowane te "patelnie" (brakuje mi
> odpowiedniego słowa) na które kładzie się kanapki. Zdecydowanie ułatwia
> to czyszczenie. I jeszcze dobrze żeby miał wskaźnik nagrzania.

Ułatwia mycie i przede wszystkim po pewnym czasie mozna dokupic nowe.
Powierzchnia jest teflonowa, a wiec po pewnym czasie sie zuzywa i kanapki
przywieraja. Sam Sandwich z wymiennym wkladem robi firma moulinex. A sa tez
dostepne 3 w 1 czylu sandwich, gril i gofrownica w jednym, czyli sa 3
wklady. Cos takiego robi firma Philips.

Joanna

1. Data: 2003-01-07 14:34:49

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jan 2003 18:20:05 +0100, d...@p...onet.pl wrote:

>A wiec konkretnie chodzi mi o sandwich - robi grzanki kanapki z nadzieniem.

Czyli po prostu tosty :)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2003-01-07 15:07:01

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"McMac" informuje:

nadzieniem.

> Czyli po prostu tosty :)

Ja jednak stawiam na sandwich'e. Tosty to takie kromki, które wyskakują z
opiekacza a opiekacz robi np. dzyń :-)

Chopek.

Krakow - ogrzewanie olejem oplalowym
Kubek/filizanka ze wzorem slonca