tran - dawkowanie

1. Data: 2006-02-19 13:13:46

Temat: tran - dawkowanie
Od: soomal <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelam ostatnio brac tran, po 3x2 kapsulki dziennie. Czuje sie lepiej
fizycznie i psychicznie, ale musze rozplanowac, kiedys robic przerwy, zeby
organizm sie nie przyzwyczail (wystepuje cos takiego?).
Nie wiem, czy lepiej np. robic przerwe raz w tygodniu, zeby w ogole nie
brac, czy moze lepiej tak jak moj znajomy brac 6-4-2 kapsulki wciagu trzech
dni?

A moze inne sposoby?

TIA

--
GG:1337396 || JID:s...@c...pl
http://soomal.jogger.pl

2. Data: 2006-02-19 15:10:04

Temat: Re: tran - dawkowanie
Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem, czy lepiej np. robic przerwe raz w tygodniu, zeby w ogole nie
> brac, czy moze lepiej tak jak moj znajomy brac 6-4-2 kapsulki wciagu

Nie powinnas uzaleznic sie od tranu w koncu to tylko tluszcz rybi :)
uzaleznienie moze byc jedynie psychiczne gdzie wiesz ze musisz brac zeby
poprawic pamiec koncentracje i ogolny stan fizyczny :) tran najlepiej jest
brac jedna dziennie jesli ze tak powiem bez potrzeby a przy nasilonym
wysilku psychicznym brac 3 razy dziennie...i powinno byc dobrze :D

uczucie ciepła na nogach
Źródła geotermalne a zdrowie
Ulubiony chwyt doktora
lewotyroksyny a żelazo (Euthyrox a Hemofer)
Zdrowie a malzenstwo