trawa - kiedy zacznie kiełkowac ?

1. Data: 2011-06-30 07:26:17

Temat: trawa - kiedy zacznie kiełkowac ?
Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

j/w - zasialem w sobote .
Przeorane , zasiane z wsydatna pomoca siewnika w te i z powrotem (nie
żałowałem), zagrabilem, zwałowałem i cisza
wody tez poszlo co niemiara na podlewanie.
Pisza, ze ta mieszanka powinna wzejsc po 5 - 7 dniach - a ja nawet
małych korzonkow w ziemi nie widze.
Wiec pytanie kiedy zacznie kiełkowac ?

2. Data: 2011-06-30 09:42:09

Temat: Re: trawa - kiedy zacznie kiełkowac ?
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko napisał:

> Wiec pytanie kiedy zacznie kiełkowac ?

Jak zacznie porządnie padać deszcz :-).
U mnie trawy 'ruszyły' właśnie po deszczu - podlewanie z węża działało
na nie tak sobie.

pozdr
Robert G.

3. Data: 2011-06-30 11:01:17

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
> [...]
> wody tez poszlo co niemiara na podlewanie.
> Pisza, ze ta mieszanka powinna wzejsc po 5 - 7 dniach - a ja nawet małych

Poczekaj. Nasiona się napiją, napęcznieją i dopiero wykiełkują.

Pozdrawiam cierpliwie
skryba

4. Data: 2011-06-30 11:37:31

Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2011 13:01, skryba ogrodowy pisze:

> Poczekaj. Nasiona się napiją, napęcznieją i dopiero wykiełkują.
>
> Pozdrawiam cierpliwie
> skryba

no nic poczekam jeszcze z tydzien - jak nie wzejdzie zaczne kombinowac
dzieki

5. Data: 2011-06-30 11:52:38

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no nic poczekam jeszcze z tydzien - jak nie wzejdzie zaczne kombinowac

Może się okazać, że ptaki trochę uszczupliły zasiew
:-).
lub przy podlewaniu nasiona spłynęły w zagłębienia.
Gdy pojawią się miejsca "łyse" w planowanym trawniku,
to dosiej.

Pozdrawiam uzupełniająco
skryba

Moje uprawy...
Prośba o identyfikację (owad)
Prośba o identyfikację (owad)
Rośliny doniczkowe w ogrodzie
Przesadzenie orzecha, Co ile sadzić klony?