trawa naturalna jak na łące

11. Data: 2010-03-24 21:05:14

Temat: Re: trawa naturalna jak na łące
Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nareszcie jeden co krótko wystrzyżonym trawiastym skinom mówi nie!

hehe tak na wiosne wygląda mój "trawnik"
http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
dowa/082.jpg

...jest suuuper:)

uciu

12. Data: 2010-03-25 07:03:45

Temat: Re: trawa naturalna jak na ????
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> U?ytkownik "marek" <m...@m...ma> napisa? w wiadomo?ci
>>
> Hejka. W sklepach z nasionami dla rolników (dawniej by?y centrale
> nasienne lub GS-y) mo?na kupiae mieszanki traw na ??ki i (lub) pastwiska. Na
> Twoim miejscu bym posia? mieszanke na pastwiska (wilgotne, mineralne) a
> mlecze, babki, jaskry itp. chwa?ciory wyjd? na wierzch runi same po jakim?
> czasie. Straszne ilo?ci nasion rozmaitego badziewia znajduje sie w ka?dej
> glebie i tylko czyha na najmniejsz? okazje do skie?kowania. Mo?na oczywi?cie
> dla lepszego efektu domieszaae nasiona z ??ki kwiatowej od p. ?uczaja.
> [...]
:))))
Ja u siebie w sadzie pare lat temu wysiałem w miedzyrzedziach
taką mieszankę pastwiskową i to była jedna z moich największych pomyłek
bo na ziemi klasy II i III mam do koszenia co 4 tygodnie trawe po pas .
Nie tyle nawet trawę a lucerne bo jej nasiona były zamiast koniczyny
i lucerna po paru latach zdominowała trawę.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/

13. Data: 2010-03-30 09:50:54

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał

> ...jest suuuper:)

Czy to wystawka na poludnie? Nie myslales o wiekszych oknach w domu?

Protz

14. Data: 2010-03-30 19:20:59

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to wystawka na poludnie? Nie myslales o wiekszych oknach w domu?

to na południe, większe okna sa od zachodu, na górze połaciowe...to mały
domek i musiało być "coś" ściany:-)
http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
dowa/099.jpg

Okna na prawde są wystarczające, choć marzy mi się takie ogromne,
rozsuwane - znajomy ma 4metrowe:-)

uciu

WIOSNA?!
niezbednik ogrodnika