trawa żubrówka

1. Data: 2007-04-16 20:24:34

Temat: trawa żubrówka
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzice mi trują o sadzonki trawy żubrówki. Dostali od pewniej grupowej
zielarki ale być może dlatego że kopana jesienią nie przyjęła się. Może ktoś
mnie wybawi od tych spojrzeń wymownych i obieca karpę ?

;-)

Serdecznie Miłka

2. Data: 2007-04-16 20:58:26

Temat: Re: trawa żubrówka
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
Może ktoś mnie wybawi od tych spojrzeń wymownych i
> obieca karpę ?

carpe diem!
moon

3. Data: 2007-04-16 21:59:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś
> mnie wybawi od tych spojrzeń wymownych i obieca karpę ?

Hierochloe odorata nie przyjela sie???
To jest niemozliwe !!!
To trawka o zywotnosci perzu
skad inad bardzo do niego podobna :
oprocz zapachu kumaryny
rozni sie od niego grubszymi klaczami
szerszymi blaszkami lisciowymi
i 'wydepilowana' pochwa lisciowa
:)))))))
ktorejs zimy nie usunałem na zime uschlych lisci z jednej Zubrowkowej
laczki
nornice urzadzily sobie pod ta kepa zimowisko
i zzarly wszystkie klacza .
:)
zostaly same tylko pochwy lisciowe
na okolo centymetr zaglebione w ziemi
ale laczka wiosna odrodzila sie
:)
sama z siebie
posadzona nawet w skrajnie dla siebie niekorzystnych warunkach
w okresie jesienno zimowym nie mogla sie nie przyjac
:)
jesien to bardzo pora na robienie sadzonek
aktualnie Zubrowka juz od jakiegos tygodnia kwitnie
:)
wartosc uzytkowa maja tylko zdzbla zebrane wiosna
latem majac dostatek wilgoci coprawda rosnie jak szalona
ale przez upaly w zdzblach ma juz malo kumaryny
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2007-04-16 22:00:29

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> Rodzice mi trują o sadzonki trawy żubrówki. Dostali od pewniej grupowej
> zielarki ale być może dlatego że kopana jesienią nie przyjęła się. Może ktoś
> mnie wybawi od tych spojrzeń wymownych i obieca karpę ?

U mnie rozpasała się okrutnie zatem zapraszam. Właśnie kwitnie.

--
richo

5. Data: 2007-04-17 09:57:44

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:
> i obieca karpę ?

a co mi tam ? Obiecuję.
Gdy przekwitnie, zacznie się rozłazić jakby oczu nie miała :-)
Raczej będą to kłącza, bo przy kopaniu ziemia się osypuje.

Pozdrawiam, Barbara
P.S. Zanosi się na plantację ciemierników :-)
A tak się bałam, że ubiegłoroczna susza "załatwiła" nasiona

6. Data: 2007-04-17 14:49:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal"

> Hierochloe odorata nie przyjela sie???
> To jest niemozliwe !!!

No nie przyjęła się i już, cóż zrobić ?! Może za bardzo rodzice dmuchali
i chuchali. Zaraz się sąsiadom pochwalili i Ci po liście się zeszli z
butelkami płynu wysokoprocentowego ;-)

Potem rodzicielka rozdawała wianki/bransoletki na różne okazje a miały
niesamowite wzięcie. Tak się rozpasali w tej radości posiadania że zepsuli i
wszyto na nic :-(

Serdecznie Miłka

7. Data: 2007-04-17 14:50:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca"

> U mnie rozpasała się okrutnie zatem zapraszam. Właśnie kwitnie.

A gdzie miałabym się udać, w jakie rejony naszego kraju ?

Serdecznie Miłka

8. Data: 2007-04-17 14:51:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz"

> Raczej będą to kłącza, bo przy kopaniu ziemia się osypuje.

A sądzisz że się przyjmie taka osypana ?!

> P.S. Zanosi się na plantację ciemierników :-)
> A tak się bałam, że ubiegłoroczna susza "załatwiła" nasiona

Czyżby to z moich kwiatuszków takie plony ?!

Serdecznie Miłka

9. Data: 2007-04-17 15:37:35

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> A gdzie miałabym się udać, w jakie rejony naszego kraju ?

Mazowsze południowe, ale to się chyba da wysłać pocztą?

--
richo

10. Data: 2007-04-17 19:35:13

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> A sądzisz że się przyjmie taka osypana ?!

tak

> Czyżby to z moich kwiatuszków takie plony ?!

tak

Pozdrawiam, Barbara

Dzewo carolina from Cuba (castro)
skarpa