Co w lesie szemrze ?

1. Data: 2007-04-16 20:49:05

Temat: Co w lesie szemrze ?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jakby padał suchy deszcz lecz na głowę nie kapie. Pod odgłos
pękających szyszek też nie podciągnę bo to inny pojedynczy dźwięk. Idąc
ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew na ściółce.

Kto rozwiąże zagadkę ?

;-)

Serdecznie Miłka

2. Data: 2007-04-16 23:00:33

Temat: Re: Co w lesie szemrze ?
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> [...]
> pękających szyszek też nie podciągnę bo to inny pojedynczy dźwięk.
> Idąc ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew

może to ekolodzy, z góry... z drzewek...

moon

3. Data: 2007-04-17 04:47:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew na ściółce.

Kleszcze?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-04-17 09:05:49

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> To jakby padał suchy deszcz lecz na głowę nie kapie. Pod odgłos
> pękających szyszek też nie podciągnę bo to inny pojedynczy dźwięk. Idąc
> ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew na ściółce.

po prostu las sie budzi do zycia :-)

pik

5. Data: 2007-04-17 14:45:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kieracinski" <

> po prostu las sie budzi do zycia :-)

Eeee, żadna odpowiedź mnie nie zadowala ;-)

Zgadujcie dalej, lub podpowiedzcie gdzie znaleźć odpowiedź !

Serdecznie Miłka

6. Data: 2007-04-17 16:42:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in news:f00omv$njs$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> pękających szyszek też nie podciągnę bo to inny pojedynczy dźwięk.
> Idąc ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew

Najprawdopodobniej sciolka wysycha i daje taki efekt, wlasnie jakby padal
drobny deszcz.
Chociaz nie mozna wykluczyc, ze to krasnoludki tancza z radosci, ze juz
wiosna i to tupot ich malych stop :-D
Pozdrowienia - Ewa

7. Data: 2007-04-17 17:56:59

Od: "Cezary" <5...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pękających szyszek też nie podciągnę bo to inny pojedynczy dźwięk. Idąc
> ścieżką rękę wyciągam i jest "czysta", więc to tylko wśród drzew na

mrówki

trawa żubrówka
Dzewo carolina from Cuba (castro)
skarpa